ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آموزش

چگونه بسته اینترنت ایرانسل خریداری کنیم؟

خرید بسته اینترنت ایرانسل به روش‌های مختلفی ممکن است که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم.

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۲۰ تیر ۱۴۰۱ | ۱۹:۴۵

مشترکین ایرانسل جهت استفاده از اینترنت موبایل خود می‌توانند بسته‌های اینترنت خریداری کنند که تعرفه به صرفه‌تری دارند. خرید بسته اینترنتی ایرانسل روش بسیار ساده‌ای دارد. در ادامه با روش‌های مختلف خرید بسته اینترنت ایرانسل آشنا می‌شویم.

طبق اعلام ایرانسل، تعرفه اینترنت آزاد این اپراتور برای مشترکین دائمی و اعتباری، 40 هزار تومان به ازای هر گیگابایت است. از همین رو برای افرادی که مصرف اینترنت بالایی دارند، خریداری بسته اینترنت بسیار به صرفه‌تر است. آن دسته از مشترکینی که تمایل دارند هیچگاه از اینترنت آزاد استفاده نکنند می‌توانند مصرف آزاد اینترنت ایرانسل خود را با چند روش ساده، غیرفعال کنند. در این مطلب اما قصد داریم در مورد نحوه خرید بسته اینترنتی ایرانسل صحبت کنیم. کد بسته های اینترنت ماهانه ایرانسل را پیش‌تر با شما به‌اشتراک گذاشتیم.

گفتنی است در صورت خرید بیش از یک بسته اینترنت ایرانسل، اولویت استفاده با بسته‌ای خواهد بود که تاریخ انقضای نزدیکتری دارد. اما به طور کلی، بسته‌های اینترنت هدیه، شبانه خالص و چندکاربره اولویت مصرف بالاتری دارند.



برخی از بسته‌های هفتگی، 15 روزه و ماهانه که از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من یا شماره‌گیری کد USSD خریداری می‌شوند دارای قابلیت «تمدید خودکار» هستند که البته می‌توانید نسبت به لغو تمدید خودکار اینترنت ایرانسل اقدام کنید.

اگرچه از اواسط فروردین ماه امسال، ایرانسل تعداد زیادی از بسته‌های اینترنت بلند مدت و پرحجم خود را از دسترس خارج کرده است اما هنوز خرید بسته ایرانسل به صرفه‌تر از استفاده آزاد است.

توجه داشته باشید که این اپراتور بسته‌های اینترنت متنوعی مانند بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه، بسته اختصاصی اینترنت متناسب با الگوی مصرف شما، بسته اینترنت ثابت TD-LTE و… داشته اما ما فقط با روش‌های خرید بسته اینترنت همراه 4G آشنا خواهیم شد. دیجیاتو برای روش دریافت تنظیمات اینترنت ایرانسل شما را در مطلبی دیگر جداگانه راهنمایی کرده است.

خرید بسته اینترنت ایرانسل به صورت آنلاین

یکی از راه‌های خرید بسته ایرانسل برای خود یا دیگران، مراجعه به سایت ایرانسل است. در وبسایت این اپراتور، بسته‌های مختلف دسته‌بندی شده و می‌توانید آن‌ها را براساس قیمت، حجم یا زمان فیلتر کنید. توجه داشته باشید به قیمت‌های نمایش داده شده، 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده در خرید اینترنت ایرانسل نیز اضافه می‌شود.

بسته های اینترنت ایرانسل

در حال حاضر امکان خریداری بسته‌های یک روزه تا 120 روزه میسر بوده و حداکثر حجم در دسترس نیز 30 گیگابایت است. همچنین فعلا خبری از بسته‌های اینترنت نامحدود نیست؛ گرچه وزیر ارتباطات چندی پیش وعده داد تا به زودی بسته‌های جدید از سوی اپراتورها ارائه شود.

پس از انتخاب بسته اینترنت مورد نظر روی گزینه خرید کلیک کنید. سپس بایستی شماره تلفن همراه خود یا فردی که می‌خواهید این بسته را برای او خریداری کنید، وارد و سپس روی گزینه تایید کلیک کنید.

خرید بسته اینترنت ایرانسل

در نهایت نیز نام بسته و شماره تلفن وارد شده مجددا به شما نمایش داده می‌شود که در صورت صحت اطلاعات، می‌توانید خرید بسته ایرانسل خود را با دو روش پرداخت تکمیل کنید.

خرید بسته اینترنت ایرانسل

راه حل اول استفاده از درگاه بانکی است و روش دوم نیز کسر هزینه بسته اینترنت از اعتبار حساب است. جهت استفاده از روش دوم، کد اعتبار سنجی برای شما ارسال شده و پس از درج آن می‌توانید بسته را خریداری کنید. در نهایت با انتخاب گزینه «با شرایط و ضوابط موافقت و شماره موبال خود را تایید می‌کنم» می‌توانید خرید بسته اینترنت ایرانسل را نهایی کنید.

کد خرید بسته اینترنت ایرانسل

مشترکین ایرانسل می‌توانند به صورت آفلاین و با استفاده از کد دستوری #5*555* بسته اینترنت برای خود خریداری کنند. با شماره‌گیری کد خرید بسته اینترنت ایرانسل، بسته‌ها براساس زمانشان نمایش داده شده که کافی است کد گزینه مورد نظر خود را ارسال کنید.

کد USSD بسته اینترنت

سپس بسته‌های موجود در بازه زمانی تعیین شده نمایش داده شده که کد مربوطه را ارسال می‌کنید. در مرحله بعد بایستی فعالسازی بسته مورد نظر برای خودتان را با ارسال گزینه یک تایید کنید. اگر قصد خریداری بسته برای مشترک دیگری دارید، گزینه سه را وارد کرده و در ادامه شماره موبایل او را ارسال کنید.

راهنمای خرید بسته اینترنت ایرانسل

سپس بایستی نوع پرداخت را از میان گزینه‌های پرداخت از طریق کارت بانکی یا اعتبار سیم‌کارت تعیین کنید. اگر از کارت بانکی استفاده کرده بایستی شماره کارت خود را زده و سپس رمز دوم خود را نیز وارد کنید. در ادامه پس از استفاده از کد خرید اینترنت ایرانسل، پیامکی مبنی بر تایید خرید و فعالسازی بسته اینترنت خریداری شده برایتان ارسال خواهد شد. بنابراین اگر امکان خرید اینترنتی بسته را ندارید، می‌توانید از روش کد ایرانسل برای اینترنت استفاده کنید.

خرید بسته از طریق ایرانسل من

آخرین راه خریداری بسته اینترنت، استفاده از نسخه وب یا اپلکیشن ایرانسل من است. پس از مراجعه به این برنامه، روی گزینه «خرید بسته اینترنت» بزنید.

ایرانسل من

سپس در صفحه جدید، بسته مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس نوع پرداخت از طریق کارت بانکی، اعتبار حساب یا کیف پول دیجیتال را انتخاب و گزینه پرداخت را انتخاب کنید.

خرید بسته اینترنت از ایرانسل من

توجه داشته باشید با پرداخت از درگاه بانکی، معادل یک درصد از مبلغ خریدتان (بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده) به عنوان پاداش نقدی خرید به کیف پول دیجیتال شما اضافه خواهد شد. همچنین با فعالسازی گزینه هدیه به دوست، می‌توانید شماره فرد مورد نظر را وارد کرده و بسته مربوطه را برای او خریداری کنید. همچنین خرید شارژ ایرانسل برای دیگران با ایرانسل من نیز در دسترس شماست.

در انتها لازم به ذکر است اگر از جمله مشترکین پرمصرف هستید می‌توانید از روش‌های مختلفی تا 50 گیگابایت اینترنت رایگان برای خود فعال کنید.همینطور در مطلبی دیگر، نحوه دریافت بسته مکالمه نامحدود ایرانسل را توضیح داده‌ایم. نظر شما در مورد آموزش خرید بسته ایرانسل چیست؟ با روش‌های آنلاین راحت‌ترید یا ترجیح می‌دهید که برای خرید از کد اینترنت ایرانسل استفاده کنید؟


سوالات متداول کاربران: خرید بسته اینترنتی ایرانسل

تعرفه اینترنت آزاد ایرانسل چقدر است؟

تعرفه مصرف آزاد اینترنت ایرانسل، 40هزار تومان به ازای هر گیگابایت است.

چگونه حجم و زمان باقیمانده از بسته اینترنت ایرانسل را استعلام کنیم؟ کد ایرانسل برای اینترنت و خرید آن به چه‌شکل کار می‌کند؟

برای این کار کافی است به اپلیکیشن ایرانسل من مراجعه کرده یا کد خرید اینترنت ایرانسل #4*1*555* را شماره‌گیری کنید. کد اینترنت ایرانسل برای استفاده، نیازی به آنلاین بودن ندارد و فقط باید آنتن سیم‌کارت فراهم باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • MJ Badameh
    MJ Badameh | ۲۲ تیر ۱۴۰۱

    قدیما کمتر مالیات میخورد😂

مطالب پیشنهادی