ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بیت کوین
تکنولوژی

نتیجه نظرسنجی بلومبرگ: بیت‌کوین 10هزار دلاری محتمل‌تر از 30 هزار دلاری است

نتیجه نظرسنجی انجام شده توسط بلومبرگ نشان می‌دهد که اکثر سرمایه‌گذاران انتظار دارند قیمت بیت کوین کماکان در سیر نزولی قرار داشته باشد و ابتدا محدوده 10 هزار دلاری را تجربه کند. در واقع سرمایه‌گذاران ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۱ تیر ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

نتیجه نظرسنجی انجام شده توسط بلومبرگ نشان می‌دهد که اکثر سرمایه‌گذاران انتظار دارند قیمت بیت کوین کماکان در سیر نزولی قرار داشته باشد و ابتدا محدوده 10 هزار دلاری را تجربه کند.

در واقع سرمایه‌گذاران می‌گویند احتمال آنکه بیت کوین ابتدا در محدوده قیمت 10 هزار دلار معامله شود بیشتر از احتمال معامله آن در محدوده 30‌ هزار دلار است. با این حساب سرمایه‌گذاران انتظار دارند قیمت بیت کوین کماکان ریزش‌های بیشتری را تجربه کند و حتی به 10 هزار دلار برسد. 

قیمت بیت کوین به کجا می‌رود؟

آینده قیمت بیت کوین و به تبع آن سایر رمزارزها این روزها مورد توجه بسیاری قرار دارد. بلومبرگ نیز برای بررسی نگاه سرمایه‌گذاران نظرسنجی برگزار کرده که نتایج آن جالب بوده است.

در این نظرسنجی حدود 1000 سرمایه‌گذار شرکت کردند. در نظرسنجی از شرکت‌کنندگان پرسیده‌ شد که قیمت بیت کوین به کجا می‌رود و اکثر پاسخ‌ها نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران انتظار دارند قیمت بیت کوین به 10 هزار دلار کاهش پیدا کند. از سوی دیگر، 28 درصد از پاسخ‌دهندگان با اطمینان بالا اعلام کرده‌اند که بازار رمزارز آینده خوبی دارد. این نظرسنجی طی سه روز و از 5 تا 8 ژوئیه انجام شده و از پاسخ دهندگان پرسیده شده است: 

«بیت کوین در کدام سطح معامله خواهد شد؟ 10 هزار دلار یا 30 هزار دلار.» 

بر اساس نتایج منتشر شده، 60 درصد از شرکت‌کنندگان می‌گویند بیت کوین ابتدا به سطح 10 هزار دلار کاهش قیمت پیدا می‌کند. اما 40 درصد آنها نظر دیگری دارند.

در نتیجه و با استناد به نتایج این نظرسنجی می‌توان گفت که اکثر سرمایه‌گذاران فکر می‌کنند که قیمت بیت کوین در حال کاهش است. 

هنگامی که از شرکت‌کنندگان درباره توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) سوال شد، تنها 9 درصد از پاسخ‌دهندگان اعلام کردند که NFT‌ها فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری هستند. حال باید دید آیا واقعا بازار به سمت بیت کوین 10‌هزار دلاری می‌رود یا ورق برمی‌گردد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی