ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

سریعترین خودرو ضد گلوله جهان معرفی شد؛ مرسدس بنز S 63 RS Edition با تیونینگ AMG

بسیاری آغاز دوره تولید مرسدس بنز کلاس S را به سال 1954 و مدل W180 پونتون نسبت می‌دهند. این روند طی دهه 1970 با عرضه مرسدس بنز W116 ادامه یافت. در طول عمر مرسدس بنز ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲۱ تیر ۱۴۰۱ | ۱۵:۴۵

بسیاری آغاز دوره تولید مرسدس بنز کلاس S را به سال 1954 و مدل W180 پونتون نسبت می‌دهند. این روند طی دهه 1970 با عرضه مرسدس بنز W116 ادامه یافت. در طول عمر مرسدس بنز کلاس S، همواره نسخه‌های ضدگلوله نیز از این خودرو به تولید رسیدند که یکی از آن‌ها، مرسدس بنز S 63 RS Edition نام دارد. این سوپر سدان به لطف بهره مندی از پیشرانه 605 اسب بخاری، با شتاب 3.7 ثانیه و حداکثر سرعت بیش از 250 کیلومتر در ساعت، می تواند لقب سریعترین خودرو ضد گلوله جهان را از آن خود کند.

در حال حاضر مرسدس بنز W223 به عنوان هفتمین نسل از محصولات پرچمدار این شرکت شناخته می‌شود. با این حال نسل قبلی این خودرو یعنی W222، همچنان برای فروشندگان و مشتریان جذاب است. مرسدس بنز S63 RS Edition نسخه‌ای فوق‌العاده از نسل ششم کلاس S است که استایل نسخه AMG را به همراه قابلیت‌های ضدگلوله در اختیار مشتری قرار می‌دهد.

مرسدس بنز S 63 RS Edition

این مرسدس بنز خاص و ضدگلوله هم‌اکنون توسط Road Show International در ایالت آتلانتا به فروش گذاشته شده است. فروشنده هنوز قیمتی را برای این مرسدس خاص اعلام نکرده است و به نظر می‌رسد علاقمندان باید قیمت‌های خود را به صورت خصوصی اعلام کنند.

مرسدس بنز S63 RS Edition به پیشرانه 4.0 لیتری M177 توربو دوگانه V8 مجهز است که 603 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. شتاب صفر تا صد این نسخه در حالت عادی 3.5 ثانیه است. با این حال انتظار می‌رود اضافه شدن تجهیزات ضد گلوله، اندکی خودرو را سنگین کرده باشند. حداکثر سرعت این خودرو نیز به صورت الکترونیکی روی 300 یا 250 کیلومتربرساعت محدود شده است.

ویژگی‌های خاص مرسدس بنز S 63 RS Edition

درج پسوند RS در نام این خودرو تصادفی نیست، چرا که مجهز بودن این خودرو به ویژگی‌های ضدگلوله را نشان می‌دهد. جلوپنجره نانو سرامیکی به همراه شیشه‌های ضدگلوله، پوشش سرامیکی بدنه و قاب قرمز/مشکی رینگ‌ها برخی از تجهیزات اضافه شده به این خودرو هستند.

مرسدس بنز S 63 RS Edition

مرسدس بنز S63 RS Edition به واسطه این تجهیزات، سطح شش حفاظت از خودرو در برابر گلوله را ارائه می‌دهد. بدنه این خودرو به صورت کلی مشکی رنگ است و فضای داخلی آن نیز با رنگ‌های مشکی و کرومی تزئین شده است. به دلیل قطعات محافظتی اضافه شده به خودرو، شتاب مرسدس بنز S 63 RS Edition حدود 3.7 ثانیه است و حداکثر سرعت آن نیز 257 کیلومتربرساعت خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی