ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلت نوکیا T10 با نمایشگر 8 اینچی و قیمت 160 دلار معرفی شد

شرکت HMD Global از جدیدترین تبلت نوکیا با نام T10 رونمایی کرد که محصولی اقتصادی با نمایشگر 8 اینچی و تراشه Unisoc است. البته به گفته این کمپانی، خریداران تا 3 سال بروزرسانی دریافت خواهند ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۱ تیر ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۶

شرکت HMD Global از جدیدترین تبلت نوکیا با نام T10 رونمایی کرد که محصولی اقتصادی با نمایشگر 8 اینچی و تراشه Unisoc است. البته به گفته این کمپانی، خریداران تا 3 سال بروزرسانی دریافت خواهند کرد.

تبلت جدید نوکیا که در دو نسخه وای فای و LTE روانه بازار می‌شود، تا حدودی نسخه کوچکتر تبلت T20 محسوب می‌شود؛ تبلتی که اواخر سال گذشته میلادی با نمایشگر 10.4 اینچی معرفی شد.

مشخصات و قیمت تبلت نوکیا T10

تبلت نوکیا T10

این تبلت نوکیا به تراشه Unisoc T606 مجهز شده که یک چیپ 8 هسته‌ای با دو هسته Cortex-A75 و 6 هسته Cortex-A55 است. این محصول با 3 یا 4 گیگابایت رم عرضه می‌شود و می‌توان آن را با 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی سفارش داد. البته امکان استفاده از کارت حافظه هم در این محصول وجود دارد.

روی پنل پشتی این تبلت یک دوربین 8 مگاپیکسلی قرار گرفته که توسط فلاش LED همراهی می‌شود و دوربین سلفی آن هم 2 مگاپیکسلی است.

تبلت نوکیا T10 از نمایشگر 8 اینچی LCD با رزولوشن اچ‌دی استفاده می‌کند که امکان اجرای ویدیوهای اچ‌دی نتفلیکس را هم دارد. HMD Global این تبلت خود را به جک 3.5 میلی‌متری هدفون، وای فای دو بانده و بلوتوث 5.0 مجهز کرده و همچنین انرژی آن را یک باتری 5250 میلی آمپر ساعتی تامین می‌کند. این دستگاه از شارژ سریع 10 واتی از طریق پورت USB-C پشتیبانی می‌کند.

در این تبلت با سیستم اسپیکر استریو با امکان پخش OZO روبه‌رو هستیم و همچنین می‌توان از آن به عنوان نمایشگر دوم کامپیوتر هم استفاده کرد.

به گفته HMD Global، این تبلت از سیستم عامل پیش فرض اندروید 12 بهره می‌برد و در رنگ آبی روانه بازار می‌شود. این تبلت با قیمت 159 دلار از آگوست قابل خرید خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی