ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علمی

آمازون با همکاری مرکز «فرد هاچینسون» واکسن سرطان می‌سازد

آمازون تایید کرده که در حال همکاری با مرکز تحقیقات سرطان Fred Hutchinson برای ساخت واکسن‌هایی برای سرطان است. این دو شرکت اخیرا از سازمان غذا و داروی آمریکا درخواست مجوز آزمایش‌های بالینی کرده بودند ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۰

آمازون تایید کرده که در حال همکاری با مرکز تحقیقات سرطان Fred Hutchinson برای ساخت واکسن‌هایی برای سرطان است. این دو شرکت اخیرا از سازمان غذا و داروی آمریکا درخواست مجوز آزمایش‌های بالینی کرده بودند تا برای سرطان‌های سینه و پوست واکسن بسازند.

به گزارش CNBC، آمازون و مرکز «فرد هاچینسون» به دنبال جذب 20 داوطلب بالای 18 سال برای آزمایش‌های فاز 1 هستند. هدف آن‌ها توسعه واکسن‌های شخصی برای درمان سرطان سینه و ملانوما، نوعی سرطان پوست است. در درخواستی که در پایگاه داده آزمایش‌های بالینی کتابخانه ملی داروهای آمریکا ثبت شده، فرد هاچینسون به عنوان حامی این مطالعه و آمازون به عنوان همکار معرفی شده است.

واکسن سرطان

این مطالعه ظاهرا از تاریخ 9 ژوئن آغاز شده و تا تاریخ 1 نوامبر 2023 تکمیل خواهد شد. فرد هاچ و آمازون همکاری خود را تایید کرده‌اند. سخنگوی آمازون می‌گوید وظیفه رهبری تحقیقات برعهده فرد هاچینسون قرار دارد: «آمازون مهارت‌های علمی و یادگیری ماشینی خود را از طریق یک همکاری در اختیار فرد هاچ قرار می‌دهد تا شرایط توسعه درمان‌های شخصی برای انواع خاص سرطان بررسی شود.»

آمازون: مطالعه برای واکسن سرطان چند سال طول می‌کشد

سخنگوی آمازون ضمن اشاره به دریافت مجوز از سازمان غذا و داروی آمریکا افزود: «این مطالعه یک فرآیند طولانی و چند ساله خواهد بود و اگر موفق باشد، حاضریم تا با دیگر سازمان‌های بهداشتی و علوم زیستی که ممکن است در زمینه‌های مشابه علاقه‌مند به کار باشند، همکاری کنیم.»

بزرگ‌ترین فروشگاه آنلاین جهان در سال‌های اخیر حضور پررنگ‌تری در صنعت سلامت داشته است. این شرکت در سال 2020 داروخانه آنلاین راه‌اندازی کرد و در تلاش است تا خدمات سلامت از راه دور Amazon Care را توسعه دهد.

ظاهرا ابتدا گروه تحقیق و توسعه محرمانه Grand Challenge در آمازون مسئول نظارت بر پروژه توسعه واکسن سرطان بود. اما این پروژه حالا تحت کنترل یک تیم تحقیقاتی سرطان قرار گرفته که به «رابرت ویلیامز»، معاون واحد دستگاه‌های آمازون گزارش می‌دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی