ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون 14
تکنولوژی

آیفون 14 مکس احتمالا بخاطر مشکلات زنجیره تامین با تاخیر وارد بازار می‌شود

با نزدیک شدن به زمان عرضه آیفون 14، «راس یانگ» به عنوان تحلیلگر زنجیره تامین نمایشگرها در گزارشی اعلام کرده که فرآیند تولید آیفون 14 مکس از برنامه زمان‌بندی عقب‌تر است. در نتیجه این احتمال ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۰

با نزدیک شدن به زمان عرضه آیفون 14، «راس یانگ» به عنوان تحلیلگر زنجیره تامین نمایشگرها در گزارشی اعلام کرده که فرآیند تولید آیفون 14 مکس از برنامه زمان‌بندی عقب‌تر است. در نتیجه این احتمال وجود دارد که عرضه این محصول با تاخیر صورت بگیرد.

به گفته آقای یانگ، بر اساس اطلاعات زنجیره تامین برای ماه اوت، عرضه پنل‌های آیفون 14 مکس هنوز خیلی عقب‌تر از آیفون 14 پرو مکس است. این تحلیلگر می‌گوید حجم تامین پنل‌های مدل پرو مکس بیش از سه برابر مدل مکس است.

مدل‌های مکس و پرو مکس آیفون بعدی هر دو نمایشگر 6.7 اینچی دارند اما پنل آن‌ها با هم فرق می‌کند. مدل مکس فاقد فناوری پروموشن است که امکان دسترسی به نرخ نوسازی انطباقی را فراهم می‌سازد. پروموشن منحصر به مدل‌های پرو و پرو مکس خواهد بود. اپل امسال برای اولین بار یک آیفون 6.7 اینچی عرضه می‌کند که یک مدل پرو نیست.

آیفون 14

تاخیر در تولید آیفون 14 مکس

این که آیا این عقب بودن از برنامه باعث تاخیر در عرضه این محصول خواهد شد یا نه، هنوز مشخص نیست. نشریه Nikkei Asia در ماه مه در گزارشی گفته بود که تولید مدل مکس به خاطر قرنطینه‌های چین حداقل سه هفته به تعویق افتاده است. با این حال، «مینگ-چی کو» در همان حوالی زمانی معتقد بود که با وجود این تاخیرها، اوضاع تحت کنترل اپل قرار دارد.

با این حال، از زمان انتشار گزارش Nikkei Asia و مینگ-چی کو در ماه مه مدت‌ها گذشته و ممکن است اتفاقات زیادی در این فاصله به وجود آمده باشد. اگر شرایط تامین نمایشگر برای آیفون 14 مکس به همان اندازه که یانگ می‌گوید بد باشد، احتمال تاخیر در زمان عرضه افزایش می‌یابد و حتی ممکن است با یک عرضه محدود طرف باشیم.

در هر حال، پیش‌بینی‌ها حاکی از آن هستند که مدل مکس آیفون جدید دستگاه محبوبی خواهد بود و انتظار می‌رود که با استقبال طرفداران روبرو شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی