ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

فروش جتور X70S در چین آغاز شد؛ اولین اطلاعات احتمالی از فیدلیتی پرستیژ

جتور X70 که نسخه دیگری از آن در بازار ایران با نام فیدلیتی پرایم فروخته می‌شود، برای مدل 2022 خود، فیس‌لیفت تازه‌ای داشته است و احتمال زیادی وجود دارد که این مدل به نام فیدلیتی ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۵

جتور X70 که نسخه دیگری از آن در بازار ایران با نام فیدلیتی پرایم فروخته می‌شود، برای مدل 2022 خود، فیس‌لیفت تازه‌ای داشته است و احتمال زیادی وجود دارد که این مدل به نام فیدلیتی پرستیژ راهی بازار کشورمان شود. خودروسازی چری برای فیس جدید این خودرو، تمام تلاش خود را کرده است تا محصول تازه‌اش با الهام از سایر اعضای خانواده جتور شکل بگیرد. پیش فروش نسخه جدید جتور X70S که در چین با نام Jietur X70S شناخته می‌شود، از ماه گذشته آغاز شده است. این خودرو در شش تیپ به تولید می‌رسد که قیمت آن‌ها بین 87900-119900 یوان (413 الی 563 میلیون تومان در چین) تعیین شده است.

جلوپنجره جدید X70Sنیوفیس، کاملا براساس جلوپنجره مدل‌های گران‌تر این خانواده، یعنی جتور X90 طراحی شده است. از طرف دیگر سپرهای جدید جتور X70S نیز دقیقا مشابه جتور X70 Coupe شده و به‌ همین دلیل نیز چهره اسپرت‌تری به‌ خودرو بخشیده است. در نمای جانبی جتور X70S تغییری رخ نداده است؛ اما رینگ‌های 18 اینچی آن، مجددا طراحی شده‌اند، این درحالیست که نسخه ایرانی هم اکنون با رینگ های 19 اینچی عرضه می شود.

از منظر ابعاد برابر با 4750 میلیمتر در طول، 1910 میلیمتر در عرض و 1710 میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با 2745 میلیمتر است. ارتفاع از سطح زمین 210 میلیمتر و وزن خالص بین 1545 تا 1570 کیلوگرم محاسبه شده است.

نسخه اولیه فیدلیتی پرستیژ در چین

مشخصات فنی فیدلیتی پرستیژ

جتور X70S جدید یا همان فیدلیتی پرستیژ با دو پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر و 1.6 لیتری توربوشارژر (مشابه چری تیگو  8 پرو) قابل خریداری است. این دو موتور به ترتیب 156 اسب بخار و 197 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر و 290 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کنند. موتور 1.5 لیتری توربوشارژر با گیربکس شش سرعته دستی یا شش سرعته دوکلاچه عرضه می‌شود، در حالی که موتور 1.6 لیتری توربوشارژر با گیربکس هفت سرعته دوکلاچه عرضه خواهد شد.

امکانات فیدلیتی پرستیژ

در کابین جتور X70S از دو صفحه نمایش 12.3 اینچی و 10.25 اینچی استفاده شده است. از دیگر امکانات این خودرو نیز می‌توان به سقف پانوراما، سانروف، صندلی برقی راننده، چراغ جلو اتوماتیک از نوع LED، هشدار خروج از خط و رادار نقطه کور اشاره کرد. تغییر دیگر در این خودرو، مربوط به طراحی دوباره کنسول مرکزی است و می‌بینید که هم اهرم دنده و هم دکمه‌های اطراف اهرم دنده، طراحی تازه‌ای دارند. در کنار این‌ها، خودروسازی چری، طراحی رودری‌ها را هم تغییر داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی