ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پرداخت قسطی جریمه خودرو در طرح عیدانه
خودرو

پرداخت قسطی جریمه خودرو امکان پذیر شد؛ ابلاغیه تازه پلیس راهور

پلیس راهور به تازگی از امکان پرداخت قسطی جریمه خودرو در طرح عیدانه خبر داده است. با توجه به محدودیت‌های متعدد در سطح شهر، بسیاری رانندگان دانسته یا ندانسته مرتکب جرائم راهنمایی و رانندگی می‌شوند. ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | ۱۱:۴۵

پلیس راهور به تازگی از امکان پرداخت قسطی جریمه خودرو در طرح عیدانه خبر داده است. با توجه به محدودیت‌های متعدد در سطح شهر، بسیاری رانندگان دانسته یا ندانسته مرتکب جرائم راهنمایی و رانندگی می‌شوند. عدم پرداخت آنی جرائم باعث می‌شود مبلغ جمعی آن‌ها هر روز بیشتر شود. طرح جدید عیدانه مناسب برای افرادی است که به یکباره قادر به پرداخت جریمه‌های خود نیستند.

رئیس پلیس راهور در اظهارات اخیر خود از راه‌اندازی طرح عیدانه خبر داده است. این طرح ویژه، امکان تقسیط جریمه را برای شهروندان میسر کرده و بدین ترتیب افراد می‌توانند با مراجعه به پلیس بعلاوه ۱۰ و یا اپلیکیشن پلیس من، نسبت به پرداخت قسطی جریمه‌های خود اقدام کنند.

رئیس پلیس راهور به غیر از پرداخت قسطی جریمه خودرو در طرح عیدانه به نکات دیگری نیز اشاره کرده است. به عنوان مثال، افرادی که در آزمون رانندگی قبول شده و یا پایه گواهینامه رانندگی خود را تغییر داده‌اند، در صورت صحت آدرس پستی، حداکثر تا ۷۲ ساعت می‌توانند گواهینامه خود را درب منزل تحویل بگیرند. به علاوه، کارت وسیله نقلیه پس از تغییر مالکیت نیز در ظرف کمتر از ۳ روز ارسال می‌شود.

در ضمن، جرائم مربوط به محدودیت‌های کرونایی برای گروه‌های شغلی درگیر همچون پزشکان، پرستاران و اصحاب رسانه قابل‌رسیدگی بوده و این دسته افراد می‌توانند برای اعتراض و حذف جریمه‌های خود به کمیسیون ماده ۵ مراجعه کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی