ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بهترین برنامه استيكر ساز
تکنولوژی

جعبه ابزار: معرفی بهترین برنامه‌ها برای ساخت استیکر در اندروید و iOS

استیکرها یکی از قابلیت‌های مهم اپلیکیشن‌های پیام‌رسان مثل واتس‌اپ و تلگرام محسوب می‌شوند که راه خود را به شبکه‌های اجتماعی نیز باز کرده‌اند. با توجه به محبوبیت این برنامه‌ها، کاربران به سراغ ابزارهای ساخت استیکر ...

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۲۳ تیر ۱۴۰۱ | ۱۹:۰۰

استیکرها یکی از قابلیت‌های مهم اپلیکیشن‌های پیام‌رسان مثل واتس‌اپ و تلگرام محسوب می‌شوند که راه خود را به شبکه‌های اجتماعی نیز باز کرده‌اند. با توجه به محبوبیت این برنامه‌ها، کاربران به سراغ ابزارهای ساخت استیکر می‌روند تا بتوانند مجموعه‌های سفارشی برای خود ایجاد کنند. در ادامه به معرفی بهترین برنامه های استیکر ساز خواهیم پرداخت که صاحبان دستگاه‌های مبتنی بر اندروید و iOS می‌توانند از آن‌ها بهره بگیرند.



بهترین برنامه های استیکر ساز

به کمک اپلیکیشن‌هایی که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد، امکان تبدیل عکس‌های دلخواه به استیکر وجود خواهد داشت. همچنین برخی از آن‌ها قابلیت افزودن متن را هم در اختیار کاربران می‌گذارند و برای ویرایش استیکرهای آماده هم کاربرد دارند.

۱. برنامه Sticker Maker

در اولین استفاده از اپلیکیشن Sticker Maker متوجه شباهت بسیار زیاد محیط آن با واتس‌اپ خواهید شد و تمرکز ویژه‌ای روی تعامل با این پیام‌رسان دارد؛ اما امکان استفاده از آن برای ساخت استیکرهای متناسب با سایر پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی نیز وجو دارد. در کنار ویژگی افزودن عکس‌ها از گالری، می‌توان با انگشت یا قلم هم اقدام به طراحی نقش‌های دلخواه کرد.

بهترین برنامه استیکر ساز

برنامه Sticker Maker امکان برش پس‌زمینه را هم فراهم کرده است که گزینه‌ای کاربردی برای ساخت استیکرهای حرفه‌ای است. حتی اگر ایده‌ای برای ساخت استیکر سفارشی نداشته باشید، می‌توانید از مجموعه‌های ساخته شده توسط دیگر کاربران الهام بگیرید. در نسخه در پرمیوم اپ خبری از تبلیغات درون برنامه‌ای نیست و برخی امکانات اضافی را ارائه می‌کند.

دانلود رایگان برنامه Sticker Maker

Sticker maker

Sticker maker

سازنده: Viko & Co قیمت: رایگان - با تبلیغات و پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۴۵ و ۴۹ مگابایت زبان:

۲. برنامه استیکر ساز Sticker.ly

اپلیکیشن Sticker.ly بیشتر به عنوان بستری برای انتشار استیکرهای کاربران شناخته می‌شود که ابزار ویرایشگر آن موجب شده است تا در میان بهترین برنامه های استیکر ساز هم قرار بگیرد. علاقه‌مندان می‌توانند از ایموجی‌های ساخته شده توسط دیگران در هنگام شخصی‌سازی استیکرها بهره بگیرند و پروژه‌های خود را در اختیار سایر افراد بگذارند.

برنامه استیکر ساز Sticker.ly

بیش از ۵۰۰ هزار مجموعه از استاتوس‌های ویدیویی، میم‌ها، ایموجی‌ها و... درون برنامه Sticker.ly یافت می‌شود. در صورتی که مجموعه خود را به صورت عمومی منتشر کنید، به ازای دانلود توسط سایر کاربران می‌توانید امتیاز کسب کنید که برای دسترسی به قابلیت‌های بیشتر کاربرد دارد. ابزار حذف خودکار پس‌زمینه و ارسال مستقیم استیکرها به اپ‌های پیام‌رسان از دیگر ویژگی‌های مفید آن به شمار می‌رود.

دانلود رایگان برنامه Sticker.ly

Sticker.ly - Sticker Maker

Sticker.ly - Sticker Maker

سازنده: SNOW INC. قیمت: رایگان - با تبلیغات درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۳۶ و ۱۰۹ مگابایت زبان:

۳. برنامه LINE Sticker Maker

اپلیکیشن LINE Sticker Maker محصولی از توسعه‌دهندگان پیام‌رسان محبوب لاین است که به صورت اختصاصی روی ارائه ابزارهای متناسب با ساخت استیکر تمرکز دارد و یکی از بهترین و سریع‌ترین عناوین در میان برنامه های استیکر ساز محسوب می‌شود. به کمک قابلیت‌های برش خودکار و پاک‌کن می‌توانید قسمت دلخواه خود را از یک تصویر انتخاب کنید و سپس اشکال یا فریم دلخواه را به آن اضافه نمایید.

بهترین برنامه استیکر ساز

قابلیت Auto Trim از اهمیت بسیار بالایی در برنامه LINE Sticker Maker برخوردار است و می‌تواند به میزان زیادی در وقت کاربر صرفه‌جویی به عمل آورد. امکان انتشار عمومی یا خصوصی مجموعه‌های ساخته شده در داخل اپ هم وجود دارد. در حالت انتشار عمومی هم گزینه‌ای برای کسب درآمد و فروش مجموعه‌ها در نظر گرفته شده است.

دانلود رایگان برنامه LINE Sticker Maker

LINE Sticker Maker

LINE Sticker Maker

سازنده: LINE Corporation قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۵۶ و ۱۲۷ مگابایت زبان:

۴. برنامه Personal Sticker Maker

اپلیکیشن Personal Sticker Maker یکی از بهترین برنامه های استیکر ساز مخصوص آیفون و آیپد است که حدود ۷۰ فونت را در اختیار کاربران خود می‌گذارد. امکانات موجود در آن نسبتاً ساده هستند و برای ایجاد استیکرهای مخصوص واتس‌اپ و iMessage مناسب به نظر می‌رسند. همچنین بیش از هزار استیکر آماده رایگان با در نظر گرفتن واقعیت افزوده در آن یافت می‌شود.

برنامه Personal Sticker Maker

پشتیبانی از تصحیح گرامری در استیکرهای مختص به iMessage و تبدیل دست نوشته به متن از دیگر قابلیت‌های برنامه Personal Sticker Maker به شمار می‌روند. امکان تهیه فایل خروجی تکی از یک مجموعه استیکر هم در نظر گرفته شده است. تنها مشکل قابل اشاره این اپ، برخی باگ‌ها در زمان همگام‌سازی داده‌ها با واتس‌اپ است که می‌تواند فرایند ارسال استیکرها را متوقف سازد.

دانلود رایگان برنامه Personal Sticker Maker

Personal Sticker Maker

Personal Sticker Maker

سازنده: Cool GamApp Limited قیمت: رایگان - با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و iPadOS حجم: ۳۴۹ مگابایت زبان:

۵. برنامه استیکر ساز Stickery

اپلیکیشن Stickery یکی دیگر از عناوین اختصاصی برای محصولات اپل در میان بهترین برنامه های استیکر ساز است که از قابلیت ARKit نیز پشتیبانی به عمل می‌آورد. قابلیت تشخیص خودکار سوژه و حذف اتوماتیک پس‌زمینه هم ویژگی مهم دیگری است که فرایند ساخت استیکر از عکس‌ها را آسان‌تر می‌نماید.

برنامه استیکر ساز Stickery

توجه داشته باشید که اگر پس‌زمینه تصویر به صورت تک رنگ باشد، حذف خودکار آن با دقت بیشتری صورت می‌گیرد؛ اما برای پس‌زمینه‌های رنگی می‌توان به صورت دستی اقدام به انتخاب سوژه نمود. برنامه Stickery از واتس‌اپ و تلگرام پشتیبانی می‌کند و مجموعه وسیعی از ایموجی‌های طراحی شده توسط دیگر کاربران را هم درون خود جای داده است. امکان انتشار عمومی استیکرهای ساخته شده توسط آن هم وجود دارد.

دانلود رایگان برنامه Stickery

Stickery - The Sticker Maker

Stickery - The Sticker Maker

سازنده: Cristina Nicole Colombo قیمت: رایگان - با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS حجم: ۳۷ مگابایت زبان:

۶. برنامه Sticker Studio

اپلیکیشن Sticker Studio تنها برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است و امکانات مورد نیاز برای ساخت استیکرهای واتس‌اپ را ارائه می‌کند. گزینه‌های متعددی برای ویرایش فایل‌ها درون آن در نظر گرفته شده است که دستیابی به طرح و اندازه دلخواه را آسان‌تر می‌کند.

برنامه Sticker Studio

برنامه Sticker Studio از فضای ذخیره‌سازی ابری گوگل درایو برای تهیه نسخه پشتیبان از فایل‌های کاربر بهره می‌گیرد. همچنین امکان استفاده از فایل‌های گیف و ویدیوها برای ساخت شکلک (Emoticon) در آن وجود دارد. در نسخه پرمیوم اپ برخی قابلیت‌های اضافی مثل فونت‌های بیشتر، فریم‌های رنگی و حذف تبلیغات داخلی ارائه می‌شود. همچنین امکان آپلود استیکرها به تلگرام هم در نظر گرفته شده است.

دانلود رایگان برنامه Sticker Studio

Sticker Studio - WhatsApp Sticker Maker

Sticker Studio - WhatsApp Sticker Maker

سازنده: PlayStudio Apps قیمت: رایگان - با تبلیغات و پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۳۹ مگابایت زبان:

۷. برنامه استیکر ساز Wemoji

اپلیکیشن Wemoji رابط کاربری متفاوتی را در مقایسه با سایر برنامه های استیکر ساز ارائه می‌کند که فرایند ساخت استیکر‌ها را جذاب و آسان می‌نماید. برای استفاده از آن تنها کافی است تا تصویر مورد نظر خود را بارگذاری کنید و در ادامه با توجه به ابعاد دلخواه از گزینه‌های متنوع در نظر گرفته شده برای کراپ بهره بگیرید.

برنامه استیکر ساز Wemoji

یک ذره‌بین برای مشاهده دقیق‌تر جزئیات تصویر هم درون برنامه Wemoji یافت می‌شود که در صورت عدم نیاز به آن می‌تواند از طریق تنظیمات غیر فعالش کنید. پشتیبانی از صفحه کلید برای اضافه کردن شکلک‌ها از ویژگی‌های مهم دیگر آن است. در نهایت هم می‌توان استیکرهای ایجاد شده را در واتس‌اپ و سایر شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشت.

دانلود رایگان برنامه Wemoji

Wemoji - WhatsApp Sticker Maker

Wemoji - WhatsApp Sticker Maker

سازنده: Picmax قیمت: رایگان - با تبلیغات درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۸۱ مگابایت زبان:

۸. برنامه Sticker Maker by Stickify

اپلیکیشن Sticker Maker نام مشابهی با اولین اپلیکیشن معرفی شده در لیست دارد، اما محصولی متفاوت از توسعه‌دهنده دیگری است. قابلیت‌های استاندارد مثل حذف پس‌زمینه و کراپ سریع در آن وجود دارد و برای ساخت استیکرهای سفارشی مناسب واتس‌اپ کاربر خواهد داشت.

برنامه Sticker Maker by Stickify

هر مجموعه در برنامه Sticker Maker می‌تواند تا ۳۰ شکلک را درون خود جای دهد؛ اما تعداد گروه‌های قابل ایجاد برای استیکرها نامحدود است. ابزار ویرایشگر اپ هم بسیار کاربرپسند طراحی شده است و کار با آن آسان به نظر می‌رسد. در نهایت امکان به اشتراک گذاری کامل مجموعه‌های ساخته شده به صورت فایل با مخاطبین دلخواه هم وجود خواهد داشت.

دانلود رایگان برنامه Sticker Maker by Stickify

Sticker Maker

Sticker Maker

سازنده: Stickify قیمت: رایگان - با تبلیغات و پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۲۵ مگابایت زبان:

۹. برنامه Sticko Animated Sticker Maker

آخرین عنوان در میان بهترین برنامه های استیکر ساز، اپلیکیشن Sticko Animated Sticker Maker برای دستگاه‌های اندرویدی است که امکان ساخت استیکر در دسته‌های مختلف مثل شکلک، حیوانات، کارتون، سلبریتی و... را فراهم می‌سازد. شایان ذکر است که از استیکرهای متحرک نیز پشتیبانی به عمل می‌آورد.

برنامه Sticko Animated Sticker Maker

برنامه Sticko Animated Sticker Maker از محیط نسبتا مدرنی برخوردار است و تنها در چند دقیقه می‌توانید با ویژگی‌های مختلف آن آشنا شوید. همچنین امکان ساخت ایموجی‌های انیمیشنی با استفاده از فایل‌های ذخیره شده روی حافظه داخلی دستگاه نیز وجود خواهد داشت.

دانلود رایگان برنامه Sticko Animated Sticker Maker

Sticko Animated Sticker Maker

Sticko Animated Sticker Maker

سازنده: HQ INFOSYSTEM قیمت: رایگان - با تبلیغات و پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: - مگابایت زبان:

سوالات متداول درباره بهترین برنامه های استیکر ساز

بهترین برنامه های استیکر ساز برای اندروید کدام هستند؟

اپلیکیشن‌های Sticker Maker و Sticker.ly از بهترین عناوین منتشر شده در زمینه برنامه های استیکر ساز است که دارای نسخه اندروید هم هستند. Stick Studio هم عنوانی اختصاصی و محبوب برای اندروید است.

بهترین برنامه های استیکر ساز برای آیفون و آیپد کدام هستند؟

اپلیکیشن LINE Sticker Maker یکی از بهترین برنامه های استیکر ساز قابل استفاده روی محصولات اپل است. اپ‌های Personal Sticker Maker و Stickery هم از عناوین اختصاصی برای آیفون و آیپد هستند.

بهترین جایگزین برای برنامه های استیکر ساز موبایل چیست؟

اگر می‌خواهید استیکرهای حرفه‌ای طراحی کنید، بهتر است از نرم افزارهای اختصاصی ویرایش عکس دسکتاپ مثل فتوشاپ و GIMP بهره بگیرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی