ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سلسیوس
تکنولوژی

تنش در بازار کریپتو ادامه دارد: ثبت مدارک ورشکستگی پلتفرم وام‌دهی رمزارز سلسیوس

شرکت مستقر در ایالات متحده «سلسیوس نتورک» (Celsius Network)، یکی از بزرگ‌ترین ارائه‌دهندگان تسهیلات رمزارزی جهان همزمان با تنش‌های بازار کریپتو، ظاهرا مدارک فوری ورشکستگی خود را ثبت کرده است. طبق پرونده قضایی ثبت شده ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۳ تیر ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۰

شرکت مستقر در ایالات متحده «سلسیوس نتورک» (Celsius Network)، یکی از بزرگ‌ترین ارائه‌دهندگان تسهیلات رمزارزی جهان همزمان با تنش‌های بازار کریپتو، ظاهرا مدارک فوری ورشکستگی خود را ثبت کرده است.

طبق پرونده قضایی ثبت شده در دادگاه ورشکستگی ایالات متحده برای منطقه جنوبی نیویورک و به گزارش رویترز، سلسیوس نتورک مستقر در نیوجرسی، بین 1 تا 10 میلیارد دلار دارایی دارد اما به همین میزان بدهکار است.

سلسیوس

سرویس‌های ارائه‌کننده تسهیلات کریپتو در طول همه‌گیری کرونا رشد بسیار زیادی پیدا کردند و وام‌هایی را با نرخ بهره بالا و دسترسی آسان به سپرده‌گذاران ارائه می‌کردند که به‌ندرت توسط بانک‌های سنتی ارائه می‌شود. با این وجود، پس از سقوط بازار ارزهای دیجیتال و سقوط توکن TerraUSD در ماه می، این پلتفرم‌ها نیز سقوط کردند.

به همین ترتیب، یک سرویس وام‌دهنده ارز دیجیتال دیگر با نام Voyager Digital Ltd در هفته گذشته اعلام ورشکستگی کرده بود.

میزان نقدینگی سلسیوس نتورک

سلسیوس

طبق گزارش فورچون، سلسیوس نتورک در سال گذشته 3.25 میلیارد دلار ارزش داشت و CNBC توضیح می‌دهد که تا ماه می سال جاری، این شرکت 8 میلیارد دلار به مشتریان وام داده و تقریبا 12 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت داشته است.

این شرکت اکنون درخواست‌های موردنیاز را به دادگاه ارسال کرده تا بتواند با 167 میلیون دلار باقیمانده از نقدینگی خود، تا زمانی که دادگاه‌های ورشکستگی شرکت را بازسازی می‌کنند، به فعالیتش ادامه دهد.

در همین رابطه، سلسیوس نتورک که گفته می‌شود حدود یک میلیون و 700 هزار کاربر دارد، ماه گذشته اعلام کرده بود که به دلیل شرایط «بسیار بد» بازار تمام برداشت‌ها، جابه‌جایی‌ها و نقل و انتقالات مالی را بین حساب‌ها متوقف می‌کند. این امر همچنین باعث شده بود تا تنظیم‌کنندگان اوراق بهادار ایالاتی در نیوجرسی، تگزاس و واشنگتن درباره این تصمیم تحقیقاتی را آغاز کنند.

سلسیوس هنوز به مشتریان خود اعلام نکرده که در چه تاریخی دوباره امکان برداشت پول از این پلتفرم را فراهم می‌کند. با این حال، هشدار داده که این فرآیند ممکن است طول بکشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی