ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اینستاگرام
تکنولوژی

مارکت‌پلیس اینستاگرام برای تعامل برندها و سازندگان محتوا راه‌اندازی شد

اینستاگرام رسما آزمایش بازار یا مارکت‌پلیس (Marketplace) تولیدکنندگان محتوا خود را آغاز کرد؛ مرکزی که به برندهای مختلف کمک می‌کند تا برای همکاری‌ها و کمپین‌های خود سازندگان محتوا را پیدا کرده و با آن‌ها ارتباط ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۳ تیر ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۰

اینستاگرام رسما آزمایش بازار یا مارکت‌پلیس (Marketplace) تولیدکنندگان محتوا خود را آغاز کرد؛ مرکزی که به برندهای مختلف کمک می‌کند تا برای همکاری‌ها و کمپین‌های خود سازندگان محتوا را پیدا کرده و با آن‌ها ارتباط برقرار کنند. این بازار در حال حاضر فقط به صورت دعوتنامه‌ای برای برندها در ایالات متحده در دسترس قرار گرفته است.

برندهایی که از طریق دعوتنامه به این پلتفرم دسترسی پیدا می‌کنند، می‌توانند از طریق نسخه دسکتاپ Meta Business Suite سازندگان مختلف را بر اساس جنسیت، سن، تعداد دنبال‌کنندگان و علایق فیلتر کنند تا در نهایت بتوانند مناسب‌ترین گزینه را برای کمپین‌های تبلیغاتی خود انتخاب کنند.

اینستاگرام

علاوه بر این، برندها می‌توانند از طریق برگه «سازندگان علاقه‌مند»، تولیدکنندگانی که برای همکاری با آن‌ها ابراز علاقه کرده‌اند را نیز مشاهده کنند. همچنین برگه دیگری تحت عنوان «برچسب‌ها و دنبال‌کنندگان» در اختیار آن‌ها قرار گرفته تا بتوانند سازندگانی که آن‌ها را تگ یا دنبال کرده‌اند، مشاهده کنند.

هنگامی که برندها سازندگان موردنظر خود را پیدا کردند، می‌توانند از مارکت‌پلیس اینستاگرام برای ایجاد کمپین‌ها و همچنین اشتراک‌گذاری اطلاعات آن‌ها با سازندگان استفاده کنند. پیام‌هایی که از طریق این بازار به سازندگان ارسال می‌شوند، در صفحه‌ای تحت عنوان «صندوق ورودی پیام‌های مشارکت» نمایش داده می‌شود و سازندگان نیز می‌توانند به درخواست شرکت‌ها پاسخ دهند و از طریق پیام‌های خصوصی اینستاگرام با آن‌ها در ارتباط باشند.

اینستاگرام

تلاش اینستاگرام برای کمک به کسب‌وکارها

اینستاگرام در پست وبلاگ خود نوشته:

«تمام این‌ کارها بخشی از تعهد ما برای تبدیل کردن اینستاگرام به بهترین مکان برای سازندگان محتوا است تا کاری که دوست دارند را انجام دهند و در عین حال، به برندها کمک می‌کنیم تا سازندگان را پیدا کنند و با آن‌ها شریک شوند.»

اینستاگرام در حالی از بازار خود برای سازندگان رونمایی کرده که اپلیکیشن تیک‌تاک از مدت‌های قبل با ارائه این قابلیت، به برندها اجازه داده بود تا سازندگان برتر این شبکه‌اجتماعی را برای کمپین‌های بازاریابی خود پیدا کنند. حالا به نظر می‌رسد متا هم برای پلتفرم خود چنین برنامه‌ای داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی