ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S22 سامسونگ
تکنولوژی

گلکسی S22 سامسونگ احتمالا در ترکیب رنگ بنفش عرضه می‌شود

از زمان معرفی گوشی‌های سری گلکسی S22 سامسونگ نزدیک به پنج ماه می‌گذرد و ظاهرا سامسونگ قصد دارد در آینده نزدیک هر سه مدل این سری را با ترکیب رنگ جدیدی با نام «بورا بنفش» ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۳ تیر ۱۴۰۱ | ۱۲:۰۰

از زمان معرفی گوشی‌های سری گلکسی S22 سامسونگ نزدیک به پنج ماه می‌گذرد و ظاهرا سامسونگ قصد دارد در آینده نزدیک هر سه مدل این سری را با ترکیب رنگ جدیدی با نام «بورا بنفش» (Bora Purple) به بازار عرضه کند.

تصویری از کوچک‌ترین عضو خانواده S22 در رنگ جدید بنفش، توسط منابع خبری فاش شده است که در ادامه می‌توانید آن را از تمام زوایا مشاهده کنید. با این حال، طبق توضیحات ارائه شده، ظاهرا این رنگ ویژه علاوه بر مدل پایه، برای گلکسی S22 پلاس و اولترا نیز ارائه خواهد شد.

عرضه گلکسی S22 سامسونگ در ترکیب رنگ بنفش

بر اساس این گزارش، گلکسی S22 بنفش قرار است تا چند هفته آینده رونمایی شود. Ice Universe دیگر منبع شناخته‌شده صنعت فناوری نیز هفته گذشته به معرفی نسخه بنفش این گوشی اشاره کرده بود. منبع دیگری نیز در توییت خود به رنگ‌های جدید گوشی‌های سری گلکسی S22 سامسونگ از جمله بنفش اشاره کرده بود.

علاوه بر این، انتظار می‌رود محصولاتی که اواخر سال جاری معرفی خواهند شد، مانند گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 و هدفون گلکسی بادز 2 پرو نیز از این گزینه رنگی پشتیبانی کنند.

البته سامسونگ در گذشته نیز برای محصولات خود از رنگ بنفش استفاده کرده بود. به عنوان مثال، گوشی‌های پرچمدار گلکسی S21 و S21 پلاس هر دو بار رنگ بنفش فوق‌العاده عرضه شده بودند که در روی ماژول دوربین آن‌ها از رنگ طلایی استفاده شده بود.

با این حال، نسخه بنفش گلکسی S22 همانطور که در تصاویر دیده می‌شود، کاملا یک‌دست است و شباهت بیشتری به گلکسی زد فلیپ 3 بنفش دارد.

غول فناوری کره در سه ماهه اول سال 2022 موفق شده بود تا با فروش 74.5 میلیون دستگاه به صدرنشین بازار فروش موبایل تبدیل شود. در حال حاضر، طرفداران منتظر گوشی‌های گلکسی S23 این شرکت هستند که گفته می‌شود تمام آن‌ها به تراشه کوالکام مجهز می‌شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی