ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر ماکت آیفون 14 پرو مکس طراحی احتمالی آن را نشان می‌دهد

آیفون 14 پرو مکس پرچمدار امسال اپل خواهد بود و بی‌شک کاربران زیادی منتظر از راه رسیدن این دستگاه هستند. یکی از تغییرات بزرگ پرچمدار جدید شرکت، طراحی قاب جلویی آن خواهد بود. حال تصاویری ...

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۲۴ تیر ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۰

آیفون 14 پرو مکس پرچمدار امسال اپل خواهد بود و بی‌شک کاربران زیادی منتظر از راه رسیدن این دستگاه هستند. یکی از تغییرات بزرگ پرچمدار جدید شرکت، طراحی قاب جلویی آن خواهد بود. حال تصاویری از ماکت این گوشی منتشر شده که گزارشات پیشین در مورد طراحی نهایی این محصول با حفره نمایشگر دوتایی را تأیید می‌کند.

چندی پیش اطلاعات تاریخ معرفی سری iPhone 14 باری دیگر لو رفت و بر اساس آن، این گوشی‌ها پیش از فرا رسیدن پاییز معرفی می‌شوند. پیش از فرا رسیدن این تاریخ، گزارشات جدیدی از طراحی نهایی آیفون 14 پرو مکس منتشر شده‌اند. بر همین اساس، تصاویر ماکت این گوشی نشان می‌دهد که اطلاعات فاش شده پیشین صحت دارند.

ماکت آیفون 14 پرو مکس از تجهیز این گوشی به حفره نمایشگر دوگانه خبر می‌دهد

ماکت آیفون 14 پرو مکس

ماکت آیفون 14 پرو مکس، نمایی از جمع‌بندی تمام اطلاعات فاش شده از طراحی این گوشی است. این ماکت، هیچ چیز به جز یک تکه فلز نیست و کاربردی جز نمایش طراحی پرچمدار بعدی اپل ندارد. اکنون زمان آن است که نگاه دقیق‌تری به ظاهر و طراحی آیفون 14 پرو مکس داشته باشیم.

با توجه به جزئیات، پرچمدار بعدی کوپرتینویی‌ها همچنان از ماژول دوربین اصلی با اندازه بزرگ و بیرون‌زدگی قابل‌توجهی استفاده می‌کند. همه چیز روی قاب پشتی این دستگاه مانند قبل است و تغییر خاصی به چشم نمی‌خورد؛ اما هنگامی که به سراغ قاب جلویی این پرچمدار می‌رویم، همه چیز عوض می‌شود.

ماکت iPhone 14 Pro Max طبق انتظارات مجهز به نمایشگری با حفره دوگانه است. یکی از این حفره‌ها از نوع کپسولی بوده که متعلقات و حسگرهای قفل بیومتریک FaceID را در خود جا می‌دهد. دیگری نیز یک حفره عادی است که دوربین سلفی در آن جا خوش می‌کند. این خبر خوبی محسوب می‌شود، زیرا سرانجام آیفون‌ها با تغییر مهمی در طراحی مواجه شده‌اند.

آیفون 14 پرو مکس
نقشه راه احتمالی طراحی آیفون‌ها

البته آیفون‌های ارزان‌تر همچنان تغییر خاصی را در بخش طراحی تجربه نمی‌کنند. به‌نظر می‌رسد که امسال شکاف بین مدل‌های ارزان‌تر و گران‌تر، بیشتر از همیشه باشد. با توجه به گزارشات، تنها مدل‌های پرو به دوربین تله‌فوتو، دوربین عریض ۴٨ مگاپیکسلی و تراشه جدید اپل A16 تجهیز می‌شوند. در کنار این‌ها، احتمالا آیفون‌های ارزان‌تر این خانواده از نمایشگر مجهز به بریدگی با نرخ رفرش 60 هرتزی استفاده خواهند کرد. با این حال احتمالا در سری آیفون 15 این شکاف در مشخصات کم‌تر خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی