ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ از ثبت 200 میلیون دستگاه گلکسی در سرویس SmartThings Find خبر داد

سرویس SmartThings Find سامسونگ مانند Find My اپل است. یعنی کاربران دستگاه‌هایی که از این قابلیت پشتیبانی می‌کند، می‌توانند دستگاه گمشده خود را از این طریق پیدا کنند. حالا کره‌ای‌ها رسما تایید کرده‌اند که تعداد ...

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۲۴ تیر ۱۴۰۱ | ۲۰:۰۰

سرویس SmartThings Find سامسونگ مانند Find My اپل است. یعنی کاربران دستگاه‌هایی که از این قابلیت پشتیبانی می‌کند، می‌توانند دستگاه گمشده خود را از این طریق پیدا کنند. حالا کره‌ای‌ها رسما تایید کرده‌اند که تعداد دستگاه‌های گلکسی ثبت شده در این سرویس به 200 میلیون دستگاه رسیده و این رقم از محبوبیت بالای سرویس سامسونگ حکایت دارد.

همانطور که سامسونگ در وبلاگش توضیح می‌دهد، سرویس SmartThings Find این شرکت به نقطه عطف جدیدی برای غول فناوری دست پیدا کرده و تعداد کاربران و دستگاه‌های ثبت شده در این سرویس روز به روز افزایش می‌یابد. آقای «روه تائه-مون»، مدیر عامل سامسونگ در رابطه با این موضوع می‌گوید:

«از دیدن رشد سریع سرویس SmartThings Find خود مفتخر و هیجان‌زده هستیم. در این سرویس طی کم‌تر از 2 سال، 200 میلیون دستگاه ثبت شده‌اند و کاربران از آن برای کمک در یافتن دستگاه‌های سامسونگ گلکسی گم‌شده خود استفاده کرده‌اند. از این رو، سرویس مورد اشاره به یکی از خدمات رو به رشد سامسونگ تبدیل شده است.»

محبوبیت سریع سرویس سامسونگ

سرویس پیدا کردن دستگاه‌های گم‌شده سامسونگ گلکسی

سامسونگ‌ کم‌تر از 2 سال پیش از قابلیت جدید SmartThings Find برای یافتن دستگاه‌های گم‌شده گلکسی رونمایی کرده بود. این قابلیت به کاربران کمک می‌کند تا انواع دستگاه‌های گلکسی خود مانند گوشی، ساعت هوشمند و تبلت که در شبکه آن ثبت شده را پیدا کنند.

هر دستگاه سامسونگ‌ گلکسی ثبت شده در سرویس SmartThings Find می‌تواند به اطلاعات مکانی دستگاه‌های گلکسی دیگر کاربر دسترسی داشته باشد. این موضوع باعث می‌شود تا کاربر نگرانی‌های کم‌تری برای پیدا کردن وسایل خود داشته باشند. سامسونگ محصولات اختصاصی هم برای این سرویس معرفی کرد. گلکسی تگ و گلکسی تگ پلاس از جمله محصولات ردیابی هوشمند این شرکت بودند که با استفاده از بلوتوث کم‌مصرف و فناوری UWB، موقعیت مکانی دقیقی از هدف را برای کاربر ارسال می‌کردند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی