ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینستاگرام با قابلیت Notes امکان ارسال توییت را آزمایش می‌کند

اینستاگرام در چند وقت اخیر، ویژگی‌های جدیدی را منتشر کرده که هر کدام به نوبه خود از اهمیت بالایی برخوردار هستند. اکنون این شبکه اجتماعی در حال افزودن ویژگی شبیه توییت زدن با نام «Notes» ...

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۰

اینستاگرام در چند وقت اخیر، ویژگی‌های جدیدی را منتشر کرده که هر کدام به نوبه خود از اهمیت بالایی برخوردار هستند. اکنون این شبکه اجتماعی در حال افزودن ویژگی شبیه توییت زدن با نام «Notes» است و این موضوع می‌تواند برای برخی از کاربران جالب باشد. نکته قابل توجه دیگر اینکه برای استفاده از این قابلیت، فعلا محدودیت 60 کاراکتری اعمال شده و نمی‌توان جملات طولانی نوشت.

گزارش‌های موجود نشان می‌دهند که اینستاگرام در حال توسعه قابلیتی مشابه توییت زدن است تا کاربران بتوانند با نوشتن متن‌های کوتاه، دنبال‌کنندگان خود را از حال و احوال خود مطلع کنند.

امکان ارسال توییت با قابلیت جدید اینستاگرام

این قابلیت جالب که «Notes» نام دارد، هنوز به صورت عمومی برای تمام کاربران قابل دسترس نیست. در حالی که توییتر به کاربران اجازه به‌اشتراک‌گذاری متن‌های توییت 280 کاراکتری را می‌دهد، در اینستاگرام تنها می‌توانید پیام‌های 60 کاراکتری را منتشر کنید. البته امکان دارد که این محدودیت در آینده کم‌تر شود و بتوان پیام‌هایی طولانی‌تر را به اشتراک گذاشت.

توییت‌های اینستاگرام در فید اصلی نمایش داده نمی‌شوند و در صفحه پیام‌ها توسط سایر کاربران قابل مشاهده خواهد بود. همانطور که در تصویر بالا قابل مشاهده است، این توییت‌ها در کادرهایی و در زیر نوار جستجو همراه با تصویر پروفایل کاربران نمایش داده می‌شود. زمان ارسال توییت‌ها نیز قابل مشاهده است.

قابلیت Notes اینستاگرام

به نظر می‌رسد که خبری از قابلیت انتشار تصاویر، ویدیو و موزیک از طریق این قابلیت وجود ندارد و اینستاگرام حداکثر محدودیت را برای آن اعمال کرده است. در نتیجه فعلا نمی‌توان روی تولید محتوا از طریق Notes اینستاگرام حساب چندانی باز کرد.

شبکه اجتماعی متعلق به متا، به عنوان یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های جهان، قابلیت‌های مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد تا بتوانند تجربه بهتری داشته باشند. به عنوان مثال، اخیرا قابلیت‌های جدیدی برای تولیدکنندگان محتوای ویدیویی در این شبکه اجتماعی از راه رسیدند تا سازندگان محتوای اختصاصی در دسترس مشترکین پولی خود قرار دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی