ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

ویپاد از افزایش سقف اعتبار بدون ضامن این ترابانک خبر داد

ویپاد، ترابانک پاسارگاد، با اعلام اینکه سقف اعتباردهی بدون ضامن خود را افزایش داده؛ از افزایش سقف حساب پشتوانه خود از سه میلیون به پنج میلیون تومان خبر داد. بر اساس طرح حساب پشتوانه، مشتریان ...

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | ۱۷:۲۲

ویپاد، ترابانک پاسارگاد، با اعلام اینکه سقف اعتباردهی بدون ضامن خود را افزایش داده؛ از افزایش سقف حساب پشتوانه خود از سه میلیون به پنج میلیون تومان خبر داد.

بر اساس طرح حساب پشتوانه، مشتریان ویپاد می‌توانند کاملا آنلاین، بدون ضامن و وثیقه، نسبت به فعال‌سازی حساب پشتوانه اقدام کنند. سقف اعتبار حساب پشتوانه از ابتدا تاکنون، سه میلیون تومان بوده و اکنون به پنج میلیون تومان افزایش یافته و به تدریج برای همه کاربران خوش‌حساب، حساب پشتوانه فعال خواهد شد.

ویپاد با انتشار این خبر اعلام کرد: «از زمستان سال 1400، با هدف توسعه فراگیری مالی و دسترسی همگانی به خدمات پایه بانک پاسارگاد امکان دریافت تسهیلات خرد با نام حساب پشتوانه ویپاد را برای مشتریان خود فراهم کرده است.»

حساب پشتوانه، تسهیلات کوتاه مدت

حساب پشتوانه، نام نوعی از تسهیلات کوتاه‌مدت است که بدون نیاز به ضامن و وثیقه و بر مبنای اعتبارسنجی سوابق درخواست‌کننده، اعطا می‌شود.

ویپاد با توضیح درباره این سرویس اعلام کرده، فرایند درخواست، کاملا آنلاین بوده و در کمتر از سه دقیقه قابل انجام است. با درخواست و فعال‌سازی حساب پشتوانه، اعتباری به مشتری تخصیص پیدا می‌کند که با استفاده از آن، می‌توان بدون محدودیت در مراکز خرید، از هر فروشگاه فیزیکی یا اینترنتی در سراسر کشور، خرید کرد.

یکی دیگر از ویژگی‌های این سرویس به روند پس از فعال‌سازی، آن برمی‌گردد، که بر این اساس حساب پشتوانه به حساب دیجیتال (حساب اصلی مشتری) متصل می‌شود و مبالغ خرید با کارت و حساب ویپادی، با رعایت شرط 50-50 به صورت خودکار از حساب پشتوانه کسر می‌شود.

مراحل فعال‌سازی حساب پشتوانه ویپاد

ویپاد با توضیح درباره مراحل افتتاح حساب پشتوانه به شرح مراحل آن پرداخت و اولین مرحله را افتتاح حساب با ویپاد و ثبت درخواست کارت فیزیکی عنوان کرد. در مرحله دوم هم کاربران باید وارد گزینه حساب پشتوانه در صفحه اصلی برنامه و انتخاب اعتبار شوند.

اعتبارسنجی آنلاین، سومین مرحله‌ای است که برای فعال‌سازی حساب پشتوانه انجام می‌شود. در مرحله چهارم هم پرداخت کارمزد خدمات دیجیتال به میزان 1.5 درصد از اعتبار مورد نظر انجام می‌شود.

ویپاد محصولی از بانک پاسارگاد است که توسط شرکت داتین توسعه داده می‌شود. این برنامه علاوه بر امکان برخورداری از تسهیلات خرد مصرفی، امکان افتتاح حساب دیجیتال بانک پاسارگاد، دریافت کارت مجازی بانک پاسارگاد، دریافت کارت نقدی فیزیکی بانک پاسارگاد در آدرس دلخواه، صدور و ارسال آنی کارت هدیه و مجموعه متنوعی از خدمات دیگر را در اختیار افراد قرار داده است.
نسخه‏‏‌های مختلف ویپاد (تحت وب، اندروید و آی‌اواس) از طریق سایت ویپاد و فروشگاه‌‏های کافه‌بازار، مایکت، سیب‌اپ و… در دسترس کاربران قرار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Nordwest
    Nordwest | ۲۶ تیر ۱۴۰۱

    مزخرف
    هر کاری کنید، و وامی بگیرید باعث میشه توی کل شبکه بانکی بدهکار بشید و هیچ راه درست شدن هم ندارن

مطالب پیشنهادی