ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی 12S اولترا در تست گیمینگ آیفون 13 پرو مکس را شکست داد [تماشا کنید]

در سال‌های اخیر تراشه‌های سری A اپل برای آیفون‌ها هم در زمینه پردازشی و هم در زمینه گرافیکی عملکردی بالاتر از رقبای اندرویدی خود داشته‌اند، اما به نظر می‌رسد حالا کوالکام نه تنها این فاصله ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۵ تیر ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۰

در سال‌های اخیر تراشه‌های سری A اپل برای آیفون‌ها هم در زمینه پردازشی و هم در زمینه گرافیکی عملکردی بالاتر از رقبای اندرویدی خود داشته‌اند، اما به نظر می‌رسد حالا کوالکام نه تنها این فاصله را کمتر کرده، بلکه شیائومی 12S اولترا در تست گیمینگ موفق به شکست آیفون 13 پرو مکس هم شده است.

شیائومی 12S اولترا که نزدیک به دو هفته پیش با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک معرفی شد، حالا در ویدیوی جدید کانال یوتیوب «Golden Reviewer» از نظر عملکرد گرافیکی و اجرای بازی مورد آزمایش قرار گرفته است.

شیائومی 12S اولترا بالاتر از آیفون 12 پرو مکس

در این ویدیو شاهد اجرای بازی گرافیکی «Genshin Impact» روی پرچمدار شیائومی هستیم و این گوشی به میانگین نرخ فریم 57.7 فریم بر ثانیه دست پیدا می‌کند. علاوه بر این، برخلاف تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 که در هنگام فعالیت‌های سنگین افزایش دما را تجربه می‌کرد، چیپ جدید کوالکام با چنین مشکلی دست‌وپنجه نرم نمی‌کند.

بر اساس آزمایش‌های صورت گرفته توسط این کانال یوتیوب، شیائومی 12S اولترا در مقایسه با بسیاری از گوشی‌های اندرویدی دمای پایین‌تری در هنگام اجرای بازی دارد. نکته قابل توجه اینکه پرچمدار شیائومی ظاهرا در مقایسه با آیپد ایر M1 هم مدیریت دمای بهتری دارد.

شیائومی 12S اولترا

طبق لیستی که توسط این کانال یوتیوب منتشر شده، شیائومی 12S اولترا در تست گیمینگ بالاتر از گوشی‌های مطرحی مانند آیفون 13 پرو مکس و گلکسی S22 اولترا قرار گرفته. در حقیقت تنها دستگاهی که عملکرد بهتری از خودش نشان داده، آیپد مینی 6 است که البته در زمینه مدیریت دما هم عملکرد بهتری دارد.

به نظر می‌رسد کوالکام در حال کاهش فاصله‌اش با تراشه‌های سری A اپل است و حتی گفته می‌شود که در نسل بعدی چیپ پرچمدارش یعنی اسنپدراگون 8 نسل 2، با عملکرد بالاتر و مصرف انرژی بهینه‌تری روبه‌رو خواهیم شد. بنابراین باید منتظر باشیم و ببینیم این چیپ در برابر A16 Bionic گوشی‌های سری آیفون 14 پرو چه عملکردی از خودش نشان می‌دهد و آیا می‌تواند به حکمرانی اپل پایان دهد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Mohammadtaha Ebrahimi
    Mohammadtaha Ebrahimi | ۲۶ تیر ۱۴۰۱

    در تیتر بنویسید مدیریت دما من باخودم فکر کردم چه خبر شده یعنی تراشه ی اپل شکست خورد ؟
    الحق که تیتر برای جدب بیننده بوده است

مطالب پیشنهادی