ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازی Modern Warfare
تکنولوژی

معرفی بازی شوتر آفلاین Modern Warfare Combat Army Ops

بازی‌های شوتر بسیار زیادی تاکنون برای گوشی‌های موبایل منتشر شده‌اند اما بسیاری از آن‌ها به اینترنت نیاز دارند. در واقع همه طرفدار بازی‌های آنلاین نیستند و شاید شما هم به عنوان یک بازی تفنگی آفلاین ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۶ تیر ۱۴۰۱ | ۱۹:۰۰

بازی‌های شوتر بسیار زیادی تاکنون برای گوشی‌های موبایل منتشر شده‌اند اما بسیاری از آن‌ها به اینترنت نیاز دارند. در واقع همه طرفدار بازی‌های آنلاین نیستند و شاید شما هم به عنوان یک بازی تفنگی آفلاین هستید که هیچ نیازی به اینترنت نداشته باشد. بازی Modern Warfare Combat Army Ops که برای سیستم عامل اندروید طراحی شده برای این دسته از کاربران طراحی شده است.

در این مطلب از دیجیاتو بازی Modern Warfare Combat Army Ops را به‌صورت مختصر معرفی می‌کنیم که می‌تواند برای طرفداران بازی‌های شوتر موبایل جذاب باشد.

بازی Modern Warfare Combat Army Ops

بازی Modern Warfare

Modern Warfare Combat Army Ops از جمله بازی‌های جدید موبایل محسوب می‌شود که توسط Apex Alpha Shooter Gunfire Games منتشر شده است. این ناشر پیش از این بازی‌های دیگری مانند WW2 Sniper Gun Simulator Games و Mafia Crime City Gangster Game را منتشر کرده است.

بازی Modern Warfare Combat Army Ops اساسا یک عنوان شوتر و تفنگی آفلاین تبلیغات محور است. یعنی در عین حال که بازی هیچ نیازی به اینترنت ندارد و تمام مراحل آن به صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار گرفته، بخش زیادی از آن توسط تبلیغات مختلف پوشیده شده است. بنابراین در زمان لودینگ‌ها و هر نقطه‌ای از بازی شاهد تبلیغات‌های مختلفی خواهید بود.

بازی دارای مراحل بسیار زیادی می‌شود که از سطح ساده شروع می‌شوند و کم کم سخت‌تر و پیچیده‌تر می‌شوند.

بازی Modern Warfare

به عنوان مثال، در مراحل ابتدایی با دشمنانی مواجه خواهید شد که بدون حرکت در جای خود ایستاده‌اند و شما فقط باید آن‌ها را با سلاح خود نابود کنید. با پیشرفت بازی، دشمنان بیشتر و فعال‌تر خواهند شد و برخی از آن‌ها به سمت شما نیز حمله می‌کنند.

بازی برخلاف بسیاری از عناوین شوتر فعلی از جمله بازی‌های سبک بتل رویال مانند کال آف دیوتی موبایل یا پابجی، اساسا دارای محیط بزرگی نیست و از چندین نقشه بسته و کوچک تشکیل شده که در آن‌ها همراه با چندین دشمن حضور دارید و باید تک‌تک دشمنان خود را از میان بردارید.

هرچند تعداد و تنوع سلاح‌های بازی چندان زیاد نیست، اما بازیکنان به سه نوع اسلحه مختلف دسترسی خواهند داشت که البته فقط استفاده از یکی از آن‌ها رایگان است.

کنترل‌های لمسی بازی نیز نسبتا ساده و معمولی هستند. در سمت چپ دستگاه کنترل مخصوص به حرکت بازیکن ارائه شده که با وجود آن می‌توانید به اطراف نقشه بروید و تکان بخورید. در سمت راست نیز دکمه‌های مختلفی با کاربردهایی مختلف از جمله شلیک و پرش قرار گرفته که برای مبارزه با نیروهای دشمن می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

بازی Modern Warfare

با این وجود، گیم پلی بازی کمی چالش‌برانگیز است و در برخی موارد احتمالا با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد.

در نهایت، بازی Modern Warfare Combat Army Ops هرچند به اندازه بسیاری از بازی‌های سبک شوتر مانند Modern Combat 5 عظیم و بزرگ محسوب نمی‌شود، اما برای بازیکنانی که به دنبال یک عنوان آفلاین هستند، می‌تواند مفید باشد. علاوه بر این، حجم بازی (56 مگابایت) نیز بسیار منطقی است که با وجود این موارد، در هر زمان و مکانی می‌توانید از جنگ و نابودی دشمنان خود لذت ببرید.

نکات مثبت و منفی بازی

از جمله نکات مثبت بازی، می‌توان به اکشن بی وقفه آن اشاره کرد. در واقع، مراحل بازی بسیار سریع انجام می‌شوند و در صورتی که کشته نشوید، هر ماموریت حداکثر 5 دقیقه زمان خواهد برد. با این وجود، بازی Modern Warfare Combat Army Ops به عنوان یک بازی شوتر، همیشه بازیکنان را به تیراندازی و شلیک کردن به سمت دشمنان مشغول می‌کند.

از جمله دیگر نکات مثبت بازی همچنین می‌توان به محیط و نقشه‌های مختلف آن اشاره کرد. هرچند جزئیات بسیار زیادی در آن‌ها وجود ندارد، اما سطح مختلف در آن با کیفیت خوبی طراحی شده‌اند.

بزرگترین ضعف و نکته منفی بازی، بدون شک تبلیغات بسیار زیادی آن است. علاوه بر اینکه بنرهای تبلیغاتی بسیار زیادی در بازی حضور دارند، برخی از آن‌ها با یک تایمر همراه هستند و بازیکنان را مجبور به تماشا یک ویدیو به اندازه 5 یا 10 ثانیه می‌کنند. طبیعتا هیچ بازیکنی از وجود این دسته تبلیغات در بازی راضی نخواهد بود.

هرچند نکته منفی قابل‌توجه دیگری در بازی وجود ندارد که تجربه آن را خراب کند، اما گیم‌پلی و کنترل‌های بازی ممکن است برای برخی کاربران چالش‌برانگیز به نظر برسد.

دانلود بازی Modern Warfare Combat Army Ops

بازی Modern Warfare Combat Army Ops تاکنون برای سیستم عامل iOS منتشر نشده و در حال حاضر می‌توانید آن را فقط از طریق استور گوگل پلی دانلود کنید. همانطور که گفتیم بازی به تازگی منتشر شده، بنابراین هنوز امتیازی و نظر خاصی درباره آن در استور گوگل ثبت نشده است.

با این حال، بیشتر از 10 هزار کاربر آن را دانلود کرده‌اند که علاقه بازیکنان به عناوین شوتر آفلاین را نشان می‌دهد. در ادامه و با استفاده از باکس زیر، می‌توانید بازی را دانلود کنید.

Modern Warfare Combat Army Ops

Modern Warfare Combat Army Ops

سازنده: Apex Alpha Shooter Gunfire Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 56.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی