ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

کسب و کار

پس از گوگل، ظاهرا اپل هم در سال 2023 جذب نیرو را محدود می‌کند

بلومبرگ در گزارش تازه‌ای می‌گوید اپل می‌خواهد سال آینده میلادی جذب نیروهای جدید را در برخی از بخش‌ها آهسته‌تر کند و صرف هزینه در این تیم‌ها را کاهش دهد. این طرح شامل همه افراد و ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۰

بلومبرگ در گزارش تازه‌ای می‌گوید اپل می‌خواهد سال آینده میلادی جذب نیروهای جدید را در برخی از بخش‌ها آهسته‌تر کند و صرف هزینه در این تیم‌ها را کاهش دهد. این طرح شامل همه افراد و تیم‌ها نخواهد شد، اما قرار است جلوی هزینه‌های اضافه در برخی واحدها را بگیرد.

به گزارش «مارک گرمن» از بلومبرگ، اپل در سال 2023 به بعضی از تیم‌ها کمتر از حد انتظار برای تحقیق و توسعه، منابع و استخدام بودجه اختصاص خواهد داد. این تیم‌ها قرار نیست در سال آینده توسعه پیدا کنند. این تصمیم در شرایطی گرفته شده که اوضاع اقتصادی به خاطر همه‌گیری ویروس کرونا، جنگ روسیه و اوکراین و نرخ بالای تورم بدتر شده و مصرف‌کنندگان هزینه کمتری را صرف خرید محصولات می‌کنند.

اپل پروژه‌های خود را ادامه می‌دهد

گرمن می‌گوید اپل همچنان برنامه‌ریزی دقیق و فشرده‌ای برای عرضه محصولات خود در سال 2023 دارد و این برنامه شامل هدست مورد انتظار واقعیت افزوده یا واقعیت مجازی این شرکت هم می‌شود. این محصول جدید اولین محصول بزرگ کوپرتینویی‌هاست که بعد از سال 2015 یعنی زمان عرضه اپل واچ معرفی خواهد شد.

اپل پارک

این شرکت تا چند روز دیگر گزارش مالی فصل سوم 2022 را منتشر می‌کند. این گزارش مربوط به بازه زمانی ماه‌های آوریل، مه و ژوئن خواهد بود. کوپرتینویی‌ها در ماه فصل دوم امسال از درآمد 97.3 میلیارد دلاری خبر دادند که نسبت به بازه زمانی مشابه پارسال 9 درصد بیشتر شده بود. به جز آیپد که به خاطر مشکلات زنجیره تامین تا حد زیادی تحت تاثیر قرار گرفته بود، بقیه محصولات اپل نسبت به سال گذشته رشد داشتند.

گفتنی است که این شرکت همچنین در حال توسعه اتومبیل خودران خودش است و با وجود همه مشکلاتی که در این پروژه به وجود آمده، آن را از رده خارج نکرده است. حال باید دید که آیا این تغییرات به منظور کمک به توسعه هرچه بیشتر این دو دسته جدید انجام گرفته یا بر وضعیت آن‌ها هم اثر منفی خواهد گذاشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی