ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تلویزیون‌های جدید شیائومی
تکنولوژی

شیائومی از تلویزیون‌های TV ES Pro 2022 با پنل 120 هرتزی رونمایی کرد

شیائومی به تازگی سری تلویزیون‌های پرچمدار TV ES Pro 2022 را در بازار چین معرفی کرده که مدل‌هایی با ابعاد 55، 65 و 75 اینچی را شامل می‌شود. البته اوایل سال جاری میلادی شیائومی یک ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۲۸ تیر ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۰

شیائومی به تازگی سری تلویزیون‌های پرچمدار TV ES Pro 2022 را در بازار چین معرفی کرده که مدل‌هایی با ابعاد 55، 65 و 75 اینچی را شامل می‌شود. البته اوایل سال جاری میلادی شیائومی یک مدل 86 اینچی هم از همین خانواده را روانه بازار کرده بود و بدین ترتیب حالا با معرفی سه اندازه جدید می‌توان این سری را تکمیل شده تلقی کرد.

گفتنی است که جدا از 3 اندازه متفاوت معرفی شده، هر کدام از این مدل‌های مذکور دارای ویژگی‌ها و مشخصات مشابهی هستند، به صورتی که نرخ تازه‌سازی آنها 120 هرتز است که این ویژگی توسط فناوری تخمین و جبران تاخیر تصویر MEMC با میزان 120 هرتز همراهی می‌شود.

سایر قابلیت‌های این سری مواردی مانند نور پس‌زمینه چند تفکیکی، حداکثر روشنایی 700 نیت، پشتیبانی از HDR، اتصال HDMI 2.1 به همراه VRR ،ALM و همچنین استاندارد FreeSync از AMD را شامل می‌شوند.

تلویزیون‌های جدید شیائومی

مشخصات تلویزیون های جدید شیائومی

تلویزیون‌های جدید شیائومی در بخش سخت‌افزار به رم 3 گیگابایتی، فضای ذخیره‌سازی 32 گیگابایتی و همچنین یک پردازنده 4 هسته‌ای Cortex-A73 مجهز هستند.

همچنین تمامی مدل‌های موجود در این سری از وضوح تصویر 4K پشتیبانی می‌کنند، خروجی رنگی برابر با 1 میلیارد رنگ را دارند، از گاموت رنگی DCI P3 تا 94 درصد پشتیبانی می‌کنند و حداکثر روشنایی برخی مدل‌های آن نیز می‌تواند حتی به میزان 1000 نیت هم برسد.

در بخش قابلیت‌های صوتی نیز این خانواده از تلویزیون‌های شیائومی از 2 بلندگوی 12.5 واتی برخوردار خواهند بود. البته لازم به ذکر است که بلندگوهای مدل 86 اینچی اوایل سال، 30 واتی بوده‌اند.

در پایان باید گفت پیش‌خرید هر سه اندازه معرفی شده هم اکنون در چین امکان‌پذیر است، اما اطلاعاتی از عرضه جهانی آن‌ها در دست نیست. کوچک‌ترین مدل این سری 488 دلار، مدل 65 اینچی 635 دلار و در نهایت مدل 75 اینچی نیز 1035 دلار قیمت‌گذاری شده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی