ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

سارق خودرو توسط تسلا به دام افتاد؛ اتومبیل هوشمند و ضدسرقت واقعی!

تکنیک هک کردن کلید هوشمند خودروها، از جدیدترین روش‌ها برای یک سارق خودرو است. اخیرا فردی در پارکینگی در آلامدا کالیفرنیا مشغول کپی کردن رمز کلید خودروها بود. با این حال سارق خودرو یاد شده ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲۹ تیر ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۰

تکنیک هک کردن کلید هوشمند خودروها، از جدیدترین روش‌ها برای یک سارق خودرو است. اخیرا فردی در پارکینگی در آلامدا کالیفرنیا مشغول کپی کردن رمز کلید خودروها بود. با این حال سارق خودرو یاد شده طی مدت کوتاهی دستگیر شد. نقش اتومبیل تسلا در دستگیری سارق اتومبیل بسیار پررنگ بوده است.

یکی از خودروهای موجود در این پارکینگ، اتومبیلی از برند تسلا بود. این تسلا در وضعیت Sentry Mode قرار داشت و از تحرکات اطراف خودرو فیلمبرداری می‌کرد. سارق خودرو با صورتی پوشیده شده، به سمت خودروهای حاضر در پارکینگ می‌رود و سعی می‌کند تا قفل آن‌ها را بشکند.

این اقدام با وارد کردن خط و خش به بدنه خودروها همراه است. در نتیجه سارق اتومبیل پس از مدتی به محل جرم باز می‌گردد. این بار او در نقش کارگر کارواش، وانمود به تمیز کردن بدنه خودروها می‌کند تا خط و خش‌ها را بپوشاند یا آن‌ها را تصادفی جلوه دهد. تمامی این صحنه‌ها توسط دوربین تسلا ضبط شده‌اند.

سارق خودرو

سارق خودرو پس از بازگشت به پارکینگ، سعی می‌کند تا دیگر خودروهای حاضر از جمله یک جیپ رنگلر را سرقت کند. در نهایت او با اتومبیل خودش که یک کادیلاک XT5 بود، صحنه را ترک می‌کند.

مالک تسلا پس از ورود به خودرو، فیلم ضبط شده را مشاهده کرد. نکته جالب حضور دوباره سارق خودرو در پارکینگ بود. در نتیجه مالک تسلا با پلیس تماس می‌گیرد. فرد سارق مدت کوتاهی پس از تماس دستگیر شد. او اکنون باید به مالکان خودروهای پارکینگ خسارت بپردازد، از جمله خسارت 4800 دلاری بابت ایجاد خط و خش روی بدنه تسلا مورد بحث در این مقاله.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی