ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گوشی تاشو
تکنولوژی

سامسونگ در سال 2021 حدود 10 میلیون گوشی تاشو به بازار عرضه کرده است

سامسونگ چند روز پیش رسما تایید کرد که رویداد آنپکد بعدی آن‌ها در تاریخ 19 مرداد برگزار می‌شود که در آن احتمالا شاهد معرفی نسل جدید گوشی‌های تاشو غول فناوری یعنی گلکسی زد فلیپ 4 ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳۰ تیر ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۰

سامسونگ چند روز پیش رسما تایید کرد که رویداد آنپکد بعدی آن‌ها در تاریخ 19 مرداد برگزار می‌شود که در آن احتمالا شاهد معرفی نسل جدید گوشی‌های تاشو غول فناوری یعنی گلکسی زد فلیپ 4 و زد فولد 4 خواهیم بود. حالا پیش از این رویداد، رئیس بخش موبایل سامسونگ در پست جدیدی به عرضه حدود 10 میلیون دستگاه گوشی تاشو در سال 2021 اشاره کرده است.

«رو تائه مون» رئیس بخش تجارت MX در پست جدید وبلاگ سامسونگ درباره گوشی‌های تاشو این شرکت نوشت:

«سه سال پیش، گوشی‌های تاشو گلکسی در یک کلمه خلاصه می‌شدند: بدیع و متفاوت. با این حال، خیلی سریع مشخص شد که این طراحی پیشگامانه و انعطاف‌پذیر کاملا با سبک زندگی مدرن مطابقت دارد. در نتیجه، چیزی که سه سال پیش برای مردم تازگی داشت، اکنون انتخاب مورد نظر میلیون‌ها نفر است.»

گوشی تاشو

او در ادامه این پست توضیح می‌دهد که در سال 2021، تقریبا 10 میلیون گوشی هوشمند تاشو در بازار جهانی موبایل فروخته شده است، رقمی که نسبت به سال قبل خود یعنی 2020، افزایش 300 درصدی عرضه گوشی‌های تاشو را نشان می‌دهد.

پیشتازی سامسونگ در بازار گوشی تاشو

گوشی تاشو

البته غول فناوری کره در ارائه این آمار شاید کمی اغراق کرده باشد. راس یانگ، مدیرعامل DSCC و تحلیلگر حوزه نمایشگر، ادعا می‌کند که میزان دستگاه‌های تاشو عرضه شده به بازار در سال گذشته 7.9 میلیون دستگاه بوده و IDC در گزارش خود به عرضه 7.1 میلیون دستگاه اشاره کرده است. با این حال، نکته مشخص برای تمام کاربران، پیشتازی سامسونگ در بازار گوشی‌های تاشو است.

طبق گزارش‌های موجود، سامسونگ 87.8 درصد از گوشی‌های تاشو عرضه شده سال 2021 را به خود اختصاص داده است. پس از آن، هواوی با سهم 9.3 درصدی در رتبه دوم قرار دارد که فاصله بسیار زیاد کره‌ای‌ها نسبت به سایر رقبا را نشان می‌دهد.

در حال حاضر تخمین زده می‌شود که در سال 2025 حدود 27.6 میلیون دستگاه تاشو وارد بازار شود و به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد تا این بازار را به صورت کامل تصاحب کند. اخیرا در همین رابطه گفته شده بود که سامسونگ فروش گوشی‌های ارزان‌‌ قیمت خود را کاهش می‌دهد تا بیشتر روی نسل بعدی دستگاه‌های تاشو‌اش تمرکز داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی