ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل برای تامین قطعات مورد نیاز خود، با شرکت‌های بیشتری وارد همکاری می‌شود

فاصله زیادی تا رونمایی سری آیفون 14 اپل نمانده و کوپرتینویی‌ها به‌زودی خانواده جدید آیفون‌های مورد انتظار خود را روانه بازار می‌کنند. یکی از نگرانی‌های اپل پیرامون آیفون‌های جدیدش، مشکلات کمبود موجودی و زنجیره تامین ...

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۳۱ تیر ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۰

فاصله زیادی تا رونمایی سری آیفون 14 اپل نمانده و کوپرتینویی‌ها به‌زودی خانواده جدید آیفون‌های مورد انتظار خود را روانه بازار می‌کنند. یکی از نگرانی‌های اپل پیرامون آیفون‌های جدیدش، مشکلات کمبود موجودی و زنجیره تامین آن است. به همین ترتیب، اپل با افزایش تامین‌کنندگان خود در راستای حل مشکل موجودی آیفون‌های جدیدش قدم بر می‌دارد.

چندی پیش «مینگ-چی کو» گفت که مشکلات زنجیره تامین سری iPhone 14، تاثیر محدودی روی خط تولید انبوه این گوشی‌ها دارد. با این حال اپل به دنبال مقابله با این مشکل است تا در آینده بتواند جوابگوی تقاضای تعداد زیادی از مشتریان خود باشد. در همین راستا، کوپرتینویی‌ها با تامین‌کنندگان بیشتری همکاری می‌کنند.

تعداد بیشتری تامین‌کننده در تولید سری آیفون 14 دست خواهند داشت

سری آیفون 14

بر اساس گفته‌های مینگ-چی کو، اپل در حال آماده‌سازی خط تولید سری آیفون 14 خود است. این امر با توجه به معرفی احتمالی آیفون‌های جدید در شهریور ماه 1401، دور از انتظار نبود. با این وجود خط تولید این گوشی‌ها همچنان با مشکلاتی مانند کمبود قطعات مواجه است. بنابراین اپل به دنبال گسترش زنجیره تامین قطعات iPhone 14 و برادرانش بوده و می‌خواهد با این مشکل مقابله کند.

به عنوان مثال، تامین‌کننده‌ای جدید با نام SG Micro گواهینامه کیفیت را برای تولید قطعات آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس دریافت کرده است. اپل برای اولین بار از قطعات این شرکت چینی در آیفون‌های جدید خود استفاده خواهد کرد. بنابراین کوپرتینویی‌ها می‌توانند با این همکاری‌ها، مشکلات پیش روی خود را حل کنند.

دور از انتظار نیست که اپل به‌زودی قراردادهای بزرگ دیگری با دیگر تامین‌کنندگان آسیایی منعقد کند. خبر خوب این است که اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، اپل می‌تواند گوشی‌های سری آیفون 14 را در تمام بازارهای هدف عرضه کند و دیگر شاهد تاخیر در عرضه آن‌ها نخواهیم بود.

نظر شما در مورد این اقدام اپل چیست؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی