ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 افشا شد؛ افزایش جزئی نسبت به نسل قبل

سامسونگ 19 مرداد در یک مراسم آنپکد جدید از نسل بعدی گوشی‌های تاشو خود رونمایی می‌کند. حالا به فاصله نسبتا کوتاهی تا برگزاری این رویداد، شاهد افشای قیمت گلکسی زد فولد 4 به همراه زد ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱ مرداد ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۰

سامسونگ 19 مرداد در یک مراسم آنپکد جدید از نسل بعدی گوشی‌های تاشو خود رونمایی می‌کند. حالا به فاصله نسبتا کوتاهی تا برگزاری این رویداد، شاهد افشای قیمت گلکسی زد فولد 4 به همراه زد فلیپ 4 و همچنین گلکسی بادز 3 پرو هستیم.

سامسونگ ظاهرا در رویداد آنپکد بعدی‌اش دست پر حاضر می‌شود و از نسل بعدی گوشی‌های تاشو، ساعت هوشمند و همچنین ایرباد بی‌سیم خود رونمایی می‌کند. حالا طبق اطلاعاتی که از سوی فروشگاه‌های اروپایی منتشر شده، قیمت برخی از این محصولات در اختیارمان قرار گرفته است.

قیمت گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4

اول از همه باید بگوییم که برخلاف شایعات، ظاهرا خبری از نسخه 1 ترابایتی گلکسی زد فولد 4 نخواهد بود و این گوشی هوشمند در بالاترین نسخه 512 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت و البته خریداران گلکسی زد فلیپ 4 هم به چنین نسخه‌ای دست پیدا می‌کنند.

طبق اطلاعات جدید، قیمت گلکسی زد فولد 4 در نسخه 256 و 512 گیگابایتی به ترتیب برابر 1864 و 1982 یورو خواهد بود که افزایش جزئی را نسبت به نسل قبلی‌اش نشان می‌دهد. برای مقایسه گلکسی زد فولد 3 در این نسخه‌ها با قیمت 1800 و 1900 یورو وارد بازار شد.

محصول بعدی که قیمتش فاش شده، گوشی گلکسی زد فلیپ 4 است که ظاهرا قیمت این گوشی تاشو کامپکت هم افزایش می‌یابد. طبق اطلاعات جدید، نسخه‌های 128، 256 و 512 گیگابایتی این دستگاه به ترتیب با قیمت 1080، 1160 و 1280 یورو روانه بازار می‌شوند که افزایش کمی را نسبت به نسل قبلی نشان می‌دهد. گلکسی زد فلیپ 3 در زمان عرضه در نسخه پایه قیمت 1049 یورویی داشت.

همچنین با افشای قیمت گلکسی بادز 3 پرو روبه‌رو هستیم که 226 یورو است. البته در لیست افشایی این قیمت با تخفیف به 214 یورو کاهش یافته. به نظر می‌رسد این ایرباد بی‌سیم در رنگ‌های سفید، خاکستری و بنفش روانه بازار خواهد شد.

انتظار می‌رود سامسونگ برای نسل بعدی گوشی‌های تاشو خود از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک و حداکثر 12 گیگابایت رم استفاده کند. همچنین طبق برخی شایعه‌ها، کره‌ای‌ها درون جعبه این محصولات شارژر قرار می‌دهند.

در نهایت باید به شایعه‌ای اشاره کنیم که از کاهش حاشیه‌های اطراف نمایشگر بیرونی گلکسی زد فولد 4 خبر می‌دهد. همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، با حاشیه‌های نسبتا باریک‌تری نسبت به گلکسی زد فولد 3 روبه‌رو هستیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی