ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هایسنس پروژکتور 4K چهار هزار دلاری PX1 پرو را روانه بازار کرد

هایسنس به تازگی یک پروژکتور لیزری 4K با قابلیت نمایش تصاویر از فواصل بسیار کوتاه را روانه بازارهای آمریکا و اروپا کرده که در کنار قابلیت‌های فراوان، از سیستم عامل اندروید TV بهره می‌برد و ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۱ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۰۰

هایسنس به تازگی یک پروژکتور لیزری 4K با قابلیت نمایش تصاویر از فواصل بسیار کوتاه را روانه بازارهای آمریکا و اروپا کرده که در کنار قابلیت‌های فراوان، از سیستم عامل اندروید TV بهره می‌برد و قیمتی برابر با 3999 دلار را داراست.

پروژکتور هایسنس PX1 پرو قادر است تصاویری میان 90 تا 130 اینچ را نمایش دهد. این محصول همچنین به لطف استفاده از نسخه دهم اندروید TV در واقع یک سینما پروژکتور است که می‌تواند به عنوان یک تلویزیون هوشمند نیز عمل کند.

مشخصات پروژکتور 4K هایسنس

محصول جدید هایسنس همینطور قادر است تصاویر را از فواصل 27 و 49 سانتی‌متری روی دیوار نمایش دهد، تا 2200 لومن روشنایی داشته باشد و همچنین از نسبت کنتراست 1000000:1 نیز برخوردار است.

پروژکتور جدید هایسنس

گفتنی است که محصول جدید هایسنس علاوه بر موارد ذکر شده، از ویژگی تخمین و جبران حرکتی MEMC نیز پشتیبانی می‌کند و نرخ پرتاب تصویر در آن برابر با 0.25:1 است.

پروژکتور PX1 پرو همچنین برای انتقال تصویر از یک تراشه DMD بهره می‌برد و پکیج این محصول بلندگوهای استریوی 30 واتی و ریموت صوتی را شامل می‌شود. سایر اجزای این محصول یک آنتن RF، یک اتصال دیداری شنیداری، 2 درگاه HDMI 2.1 به همراه دو درگاه USB-A را شامل می‌شوند که یکی از این درگاه‌های USB با اتصال USB 3.0 و دیگری با اتصال USB 2.0 سازگاری دارد.

پروژکتور جدید هایسنس

در ادامه لازم به ذکر است که ریموت صوتی این محصول نیز دارای میانبرهایی برای دستیار گوگل، یوتیوب، پرایم ویدئو و دیزنی پلاس است، از سوی دیگر به گفته هایسنس، پشتیبانی از دالبی ویژن HDR نیز در طول تابستان از طریق یک بروزرسانی برای این پروژکتور عرضه خواهد شد، با این حال پشتیبانی از دالبی دیجیتال و دالبی اتموس هم اکنون در این محصول موجود هستند.

در پایان بد نیست به این مورد نیز اشاره شود که به ادعای سازنده چرخه عمر این محصول برابر با 25,000 ساعت است، بدین معنا که دستگاه مذکور با میانگین 8 ساعت استفاده روزانه تا حدود 9 سال عمر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی