ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تصویر غیر رسمی از تبلت احتمالی ردمی پد 5G
تکنولوژی

افشای تصویر واقعی از اولین تبلت ردمی با پشتیبانی از شبکه 5G

گمانه‌زنی‌ها و اخبار موجود حاکی از آن هستند که شیائومی مشغول کار روی نخستین تبلت با برند ردمی است، البته نام رسمی این محصول هنوز مشخص نیست اما از آنجایی که در نظرسنجی ماه مه ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۳ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۰

گمانه‌زنی‌ها و اخبار موجود حاکی از آن هستند که شیائومی مشغول کار روی نخستین تبلت با برند ردمی است، البته نام رسمی این محصول هنوز مشخص نیست اما از آنجایی که در نظرسنجی ماه مه MIUI 13 به «ردمی پد 5G» اشاره شده بود، در خبرها هم عموما از همین نام استفاده می‌شود. حال این محصول با انتشار یک تصویر غیر رسمی دوباره به سرخط خبرها آمده است.

تصویر مذکور اطلاعات زیادی را در خصوص تبلت احتمالی ردمی پد 5G بیان نمی‌کند، با این حال به نظر می‌رسد بدنه آن جنسی فلزی داشته باشد و همچنین وجود یک دوربین تکی نیز در پشت دستگاه به وضوح قابل مشاهده است.

این محصول می‌تواند همان همان تبلت اسرارآمیز ردمی با شماره مدل 22081281AC باشد که حول و حوش خرداد از سازمان چینی CCC و CMIIT مجوز دریافت کرد.

   تصویر غیر رسمی از تبلت احتمالی ردمی پد 5G

اطلاعات احتمالی از تبلت ردمی پد 5G

مجوز CMIIT در حقیقت تایید می‌کند که تبلت ردمی پد از 5G و اتصال وای‌فای 802.11ac پشتیبانی خواهد کرد. از سوی دیگر مجوز CCC نشان می‌دهد که این محصول احتمالا با شارژر 67 واتی عرضه خواهد شد، با این وجود نمی‌توان گفت که دستگاه 22081281AC در هنگام عرضه همچنان ردمی پد 5G نام خواهد داشت یا خیر.

بنابر ادعای وب‌سایت Xiaomiui، این محصول احتمالا از یک تراشه نسبتا ضعیف مدیاتک استفاده خواهد کرد، همینطور این احتمال نیز وجود دارد که در آینده یک نسخه پرو با تراشه بهتر نیز عرضه شود.

این وب‌سایت در ادامه عنوان کرده این احتمال وجود دارد که تبلت مذکور با نرم‌افزار MIUI لایت عرضه شود؛ نسخه‌ای که عموما در دستگاه‌های رده پایین و اقتصادی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در پایان باید گفت که طبق گزارش‌های تایید نشده، شیائومی هم اکنون روی 4 تبلت برای بازار چین کار می‌کند و احتمال می‌رود که مدل مورد بحث یعنی ردمی پد 5G به زودی در بازار هند معرفی شود.  

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی