ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موتورسیکلت Anthem
خودرو

موتورسیکلت Anthem مشکل ارتفاع صندلی را برای همیشه حل می‌کند!

مشکل ارتفاع صندلی موتورسیکلت، یک دردسر بزرگ برای دوست‌داران این وسیله نقلیه است. ارتفاع صندلی‌ موتورسیکلت‌های موجود در بازار بلندتر از حالتی است که اکثر موتور سواران می‌خواهند. در نتیجه سواری دلچسب با یک موتورسیکلت، ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۳۰

مشکل ارتفاع صندلی موتورسیکلت، یک دردسر بزرگ برای دوست‌داران این وسیله نقلیه است. ارتفاع صندلی‌ موتورسیکلت‌های موجود در بازار بلندتر از حالتی است که اکثر موتور سواران می‌خواهند. در نتیجه سواری دلچسب با یک موتورسیکلت، به دردسری بزرگ برای راکب تبدیل می‌شد. حال استارتاپ آمریکایی Ryvid با معرفی موتورسیکلت Anthem، این مشکل را با معرفی موتور جدید خود حل کرده است.

Ryvid شرکتی تازه تاسیس در حوزه تولید موتور سیکلت است. نخستین محصول آن‌ها Anthem نام دارد. موتورسیکلت Anthem با استفاده از برخی ایده‌های نوآورانه و فناوری‌های صنعت هوانوردی ساخته شده است. البته این موتورسیکلت با قیمت بالایی نیز به فروش می‌رسد.

موتورسیکلت Anthem

موتورسیکلت آنتم هم‌اکنون قابل سفارش است. در نخستین نگاه به این موتور، متوجه خواهید شد که بدنه حجم کمی از موتور را اشغال کرده است. در نتیجه اتصالات چرخ‌ها و قاب موتور در معرض دید ناظران خارجی قرار دارد.

هیچ قاب لوله‌ای شکلی در ساخت این موتور به کار نرفته است. Anthem براساس ساختاری از آلومینیوم و فولاد ضدزنگ ساخته شده است. مطابق اظهارات شرکت سازنده، استفاده از فولاد و آلومینیوم سبب شده است تا بدنه دچار پوسیدگی و خوردگی نشود و همچنین وزن فریم اصلی شاسی موتورسیکلت Anthem تنها 5.4 کیلوگرم است. سبک کلی ظاهر این موتور مینیمال است، گویا برای یک فیلم علمی – تخیلی ساخته شده است!

بررسی مشخصات موتورسیکلت Anthem

انرژی موتورسیکلت Anthem توسط پکیج باتری 4.3 کیلووات ساعتی تامین می‌شود. برد این موتور سیکلت در حالت اکو یا اقتصادی برابر با 75 مایل (120 کیلومتر) و در حالت اسپرت 50 مایل (80 کیلومتر) عنوان شده است. پکیج باتری‌ها قابلیت جدا شدن را دارد و می‌توانید آن را در منزل خود شارژ کنید. شارژ پکیج باتری‌ها با توجه به ولتاژ برق منطقه، 3 الی 6 ساعت طول می‌کشد.

نوبت به بزرگترین مزیت موتورسیکلت Anthem یعنی صندلی آن رسیده است. این صندلی به یک موتور الکتریکی مجهز شده است که قابلیت تنظیم ارتفاع در محدوده 4 اینچ (10.16 سانتی متر) را دارد. همچنین این صندلی قابلیت تنظیم ارتفاع حین حرکت را دارد. بنابراین در صورتی که دو نفر روی موتور بنشینند، ارتفاع موتور با توجه به وزن راکبان تغییر خواهد کرد.

موتورسیکلت Anthem

صندلی موتورسیکلت Anthem در فاصله 30 اینچ الی 34 اینچ قابل تنظیم است. چنین قابلیتی موجب می‌شود تا مالک موتورسیکلت، نیازی به لوازم اضافه برای تنظیم ارتفاع صندلی نداشته باشد. موتورسیکلت Anthem هم‌اکنون با قیمت 7800 دلار توسط استارتاپ Ryvid به فروش گذاشته شده است. انتظار می‌رود تحویل این موتور هوشمند از سال آینده آغاز شود. تنها هزار دستگاه از موتورسیکلت آنتم توسط Ryvid به تولید خواهد رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی