ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای رندرهای رسمی گلکسی زد فلیپ 4؛ طراحی آشنا با رنگ‌های متنوع

رندرهای گلکسی زد فلیپ 4 این گوشی هوشمند را در چهار رنگ و زوایای مختلف نشان می‌دهند.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۰۰

سامسونگ در تاریخ 19 مرداد (10 آگوست) رویداد آنپکد بعدی‌اش را برگزار می‌کند که در آن باید منتظر رونمایی از نسل جدید گوشی‌های تاشو این کمپانی باشیم. حالا پیش از برگزاری این مراسم، رندرهای رسمی گلکسی زد فلیپ 4 افشا شده‌اند که این دستگاه را از زوایای مختلف نشان می‌دهد.

طبق این رندرها، گوشی تاشو آینده سامسونگ در رنگ‌های گرافیتی، صورتی طلایی، بنفش و آبی روانه بازار می‌شود و طراحی‌اش در مقایسه با نسل قبلی‌اش یعنی زد فلیپ 3 تغییرات زیادی نخواهد داشت. با این وجود، در بخش سخت افزار با بهبودهای قابل قبولی روبه‌رو خواهیم شد.

گلکسی زد فلیپ 4

طراحی و مشخصات احتمالی گلکسی زد فلیپ 4

طبق رندرها همچنان با بدنه دو رنگ روبه‌رو هستیم و بخشی که دوربین اصلی و نمایشگر دوم قرار گرفته، همچنان مشکی رنگ است. دوربین دوگانه این گوشی هوشمند چیدمان عمودی دارند و در پایین آن‌ها فلاش LED به چشم می‌خورد. درون این موبایل هم یک نمایشگر تاشو قرار گرفته است.

اگر شایعات صحت داشته باشند، سامسونگ برای این گوشی تاشو از جدیدترین تراشه کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک استفاده خواهد کرد. همچنین باید منتظر استفاده از نمایشگر تاشو 6.7 اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت 120 هرتز باشیم. این دستگاه همچنین به نمایشگر بیرونی 2.1 اینچی مجهز می‌شود.

انتظار می‌رود گلکسی زد فلیپ 4 دوربین اصلی دوگانه 12 مگاپیکسلی داشته باشد و در بالای نمایشگر داخلی‌اش هم دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی قرار بگیرد. این موبایل تاشو احتمالا در بالاترین نسخه با 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.

باتری این دستگاه یا 3400 یا 3700 میلی آمپر ساعتی خواهد بود و همچنین از شارژ سریع 25 واتی و شارژ بی‌سیم 10 واتی پشتیبانی خواهد کرد. از سایر مشخصات آن می‌توان به سیستم عامل پیش فرض اندروید 12 اشاره کرد.

اگر شایعات صحت داشته باشند، سامسونگ قیمت این گوشی را نسبت به نسل قبلی‌اش افزایش می‌دهد. در همین راستا قیمت گلکسی زد فلیپ 4 در نسخه پایه با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی احتمالا برابر 1079 یورو خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی