ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

زد فولد 4
تکنولوژی

طراحی گلکسی زد فلیپ 4 و زد فولد 4 در این تصاویر به‌‌خوبی دیده می‌شود

تا زمان معرفی جدیدترین گوشی‌های تاشو سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 در رویداد آنپکد بعدی کره‌ای‌ها بیشتر از یک هفته زمان باقی مانده و حالا تصاویری از این دو گوشی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۷ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۷:۰۰

تا زمان معرفی جدیدترین گوشی‌های تاشو سامسونگ یعنی گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 در رویداد آنپکد بعدی کره‌ای‌ها بیشتر از یک هفته زمان باقی مانده و حالا تصاویری از این دو گوشی منتشر شده که طراحی آن‌ها را به‌طور کامل نشان می‌دهد.

«ایوان بلس»، منبع شناخته‌شده حوزه فناوری تصاویر ظاهرا رسمی از گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 را به اشتراک گذاشته که این دو گوشی تاشو را تقریبا از هر زاویه نشان می‌دهد. همچنین طبق این تصاویر، به نظر می‌رسد سامسونگ زد فولد 4 را در سه رنگ (مشکی، بژ و خاکستری) و زد فلیپ 4 را در چهار رنگ (مشکی، طلایی، آبی و بنفش) راهی بازار خواهد کرد.

تغییرات گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4

همانطور که در تصاویر دیده می‌شود، گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ در مقایسه با مدل‌های سال گذشته از نظر طراحی، تغییر زیادی نکرده‌اند و احتمالا طرفدارانی که منتظر طراحی جدید بوده‌اند، ناامید خواهند شد.

با توجه به اینکه فولد 4 در این تصاویر، همراه به والپیپر مشکی به نمایش گذاشته شده، نمی‌توان تشخیص داد که سامسونگ یک بار دیگر در نمایشگر داخلی آن از دوربین سلفی زیر نمایشگر استفاده خواهد کرد یا خیر. گوشی نسل قبلی، یعنی زد گلکسی زد فولد 3 با این قابلیت عرضه شده بود که البته عملکرد ناامیدکننده‌ای از خود نشان داد. همچنین این تصاویر به طور دقیق مشخص نکرده‌اند که گلکسی زد‌ فولد 4 دارای نگهدارنده داخلی قلم S Pen خواهد بود یا خیر که شایعاتی در این زمینه وجود داشته است.

هرچند از نظر طراحی تغییر قابل‌توجهی در این دستگاه‌ها دیده نمی‌شود، اما سامسونگ گوشی‌های تاشو خود را با پیشرفت‌هایی نسبت به قبل راهی بازار خواهد کرد. به عنوان مثال، در گزارش‌های قبلی گفته شده بود که نمایشگر تاشو زد فلیپ 4 احتمالا ارتقا پیدا می‌کند تا در هنگام تا شدن، خط تا و چین‌و‌چروک وسط آن کمتر قابل مشاهده باشد. همچنین در گزارش دیگری ادعا شده بود که زد فلیپ 4 احتمالا دارای نمایشگر ثانویه بزرگتری خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی