ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپ استور
تکنولوژی

راه تازه اپل برای درآمدزایی: افزودن جایگاه‌های تبلیغاتی جدید به اپ استور

اپل در حال برنامه‌ریزی است تا به زودی به زبانه Today و به صفحه هر اپلیکیشن در اپ استور جایگاه تبلیغاتی اضافه کند.

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۸ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۰

اپل در حال برنامه‌ریزی برای نمایش تبلیغات در زبانه Today اپ استور و صفحه مخصوص هر اپلیکیشن است. این دو جایگاه تبلیغاتی جدید در حالی به فروشگاه اپلیکیشن اپل اضافه می‌شوند که این شرکت قبلا در زبانه جستجو و در میان نتایج جستجو تبلیغات نشان می‌داد.

تبلیغات زبانه Today مشابه کارت‌های بزرگی که توسط دیگر محتواها در این زبانه استفاده می‌شوند، به نمایش در می‌آیند اما در زیر نام اپ‌های تبلیغ‌شده کادر آبی رنگ کوچکی را می‌بینید که عبارت Ad داخل آن ذکر شده است. تبلیغات داخل هر صفحه از برنامه نیز در بخشی تحت عنوان You Might Also Like قرار می‌گیرند که نمونه‌های مشابه با هر برنامه را نشان می‌دهد.

تبلیغات صفحات برنامه‌ها درست مثل تبلیغات بخش جستجوی اپ استور، با رنگ آبی مشخص می‌شوند تا از بقیه پیشنهادها متمایز باشند. به گفته 9to5Mac، کسانی که این جایگاه‌های تبلیغاتی را خریداری می‌کنند، نمی‌توانند اپلیکیشن‌های خاص را هدف قرار دهند، اما تبلیغ‌ها مرتبط با اپلیکیشنی خواهند بود که کاربر به آن‌ها سر زده است.

اپ استور

تبلیغات اپ استور حریم خصوصی را زیر پا نمی‌گذارند

اپل در بیانیه‌ای در این باره می‌گوید: «تبلیغات بخش جستجوها به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد اندازه تجارت خود را افزایش دهند. این جایگاه‌های تبلیغاتی جدید مثل بقیه جایگاه‌های ما، اصول مشخصی دارند. این تبلیغ‌ها صرفا شامل محتواهایی از صفحه محصولات تایید شده در اپ استور هستند و از همان استانداردهای سخت‌گیرانه قبلی در زمینه حریم خصوصی تبعیت می‌کنند.» کوپرتینویی‌ها به زودی نمایش این تبلیغات را شروع می‌کنند.

اپل اولین بار در سال 2016 نمایش تبلیغات در بخش نتایج جستجوی اپ استور را آغاز کرد. این شرکت سپتامبر پارسال از کاربران اجازه گرفت تا به آن‌ها تبلیغات سفارشی نشان دهد. این جایگاه‌های تبلیغاتی جدید نشان‌دهنده تلاش اپل برای کشف روش‌های جدید کسب درآمد از اپ استور است. این شرکت سعی دارد تجارت سرویس‌های خود را گسترش دهد و به همین خاطر احتمالا تمرکز بیشتری را به بخش تبلیغات معطوف خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی