ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اطلاعات تازه از برخی محصولات اپل
تکنولوژی

بلومبرگ: اپل می‌خواست مک‌پرو را با تراشه M1 عرضه کند ولی تغییر رویه داد

با استناد به اظهارات بیان شده طی یک مصاحبه یوتیوبی، به نظر می‌رسد اپل از ماه‌ها پیش مک پرو با تراشه M1  را برای عرضه به بازار آماده کرده بود اما در نهایت تصمیم‌ می‌گیرد ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۸ مرداد ۱۴۰۱ | ۰۸:۳۰

با استناد به اظهارات بیان شده طی یک مصاحبه یوتیوبی، به نظر می‌رسد اپل از ماه‌ها پیش مک پرو با تراشه M1  را برای عرضه به بازار آماده کرده بود اما در نهایت تصمیم‌ می‌گیرد تا منتظر بماند و این محصول را اواخر سال با تراشه M2 پرو روانه بازار کند.

گفتنی است که این اطلاعات در خصوص تصمیم اپل، طی مصاحبه یک یوتیوبر به نام «وادیم یوریوف» و منبع معتبر دنیای فناوری در حوزه محصولات اپل یعنی «مارک گورمن» مطرح شدند.

همانطور که پیش‌تر نیز مورد اشاره قرار گرفت، به گفته گورمن اپل از ماه‌ها پیش مک پرو با تراشه M1 آماده عرضه را در اختیار داشته اما این طرح سرانجام لغو می‌شود تا مک پرو به تراشه M2 مجهز شود.

گورمن در ادامه عنوان می‌کند که با لغو شدن این طرح، احتمال می‌رود که اپل محصول مذکور را در اواخر سال جاری معرفی کند و سپس آنرا طی 2023 به بازار عرضه کند.

   اطلاعات تازه از برخی محصولات اپل

گورمن همچنین پیش‌تر، طی اظهارات جداگانه‌ای ادعا کرده بود که می‌توانیم انتظار عرضه نسخه‌های M2 اولترا و M2 اکستریم را هم در مک پرو داشته باشیم. وی همینطور عنوان کرده بود که این مک پروی مذکور احتمالا از طراحی  ظاهری موجود کنونی برخوردار است اما اندازه آن کمی کوچک‌تر خواهد بود.

اظهارات گورمن در خصوص طراحی مجدد مک مینی و آی‌مک پرو اپل

گورمن در ادامه همچنین به شایعات موجود در خصوص طراحی مجدد مک مینی اشاره کرد و گفت که انجام گرفتن این امر از سوی اپل بعید زیرا در صورت طراحی مجدد، مک مینی ظاهری شبیه به مک استدیو خواهد یافت.

وی همینطور تاکید کرده که نمی‌داند شایعات مربوط به طراحی مجدد مک مینی از کجا و به چه دلیلی به وجود آمده‌اند اما به هر حال احتمال انجام آن را رد کرده است.

   اطلاعات تازه از برخی محصولات اپل

البته اظهارات گورمن تنها محدود به مک پرو و مک مینی نبوده زیرا وی عقیده دارد که احتمالا یک آی‌مک پرو مجهز به تراشه اختصاصی اپل هم در راه است. به گفته وی عرضه آی‌مک پرو در نهایت اجتناب‌ناپذیر خواهد بود زیرا این محصول به شکل فعال تحت توسعه قرار دارد و گمان می‌رود که عرضه آن نیز در سال آتی رخ دهد.

در پایان باید گفت که گورمن اوایل سال جاری میلادی نیز به این مورد اشاره کرده بود که یک آی‌مک پرو با نام تجاری تغییر یافته، بزرگ‌تر از مدل 24 اینچی کنونی و با زبان طراحی مشابه در دست توسعه قرار دارد، وی در آن زمان تاریخ عرضه این محصول را در سال جاری میلادی ذکر کرده بود اما حالا تاریخ مذکور را به «زمانی در سال آتی» تغییر داده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی