ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وان پلاس 10T با پشتیبانی از شارژ فوق سریع 150 واتی از راه می‌رسد

وان پلاس چند روز دیگر از جدیدترین پرچمدارش رونمایی می‌کند و در همین فاصله این کمپانی برخی مشخصات این محصول را اعلام کرده است. حالا هم نوبت به ظرفیت باتری و البته فناوری شارژ مورد ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۸ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۸:۳۰

وان پلاس چند روز دیگر از جدیدترین پرچمدارش رونمایی می‌کند و در همین فاصله این کمپانی برخی مشخصات این محصول را اعلام کرده است. حالا هم نوبت به ظرفیت باتری و البته فناوری شارژ مورد پشتیبانی وان پلاس 10T رسیده است.

به گفته وان پلاس، پرچمدار آینده‌اش از یک باتری 4800 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که 200 میلی آمپر کمتر از وان پلاس 10 پرو است، با این حال از فناوری شارژ بسیار سریع‌تری پشتیبانی می‌کند. در حالی که وان پلاس 10 پرو در آمریکای شمالی از شارژ سریع 65 واتی و در سایر مناطق از شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی می‌کند، در مدل T با سرعت شارژ 150 وات روبه‌رو می‌شویم.

شارژ باتری وان پلاس 10T در 19 دقیقه

به گفته وان پلاس، باتری پرچمدار آینده‌اش در مدت 19 دقیقه بطور کامل شارژ می‌شود. البته وان پلاس 10T مانند نسخه پرو در تمام بازارها با سرعت شارژ 150 وات عرضه نمی‌شود و در بازار آمریکای شمالی کاربران با سرعت شارژ 125 وات روبه‌رو خواهند شد. با این حال تفاوت مدت زمان شارژ چندان قابل توجه نخواهد بود.

دلیل عدم پشتیبانی از فناوری شارژ 150 واتی SUPERVOOC در آمریکا شمالی مربوط به خروجی 220 ولت و بالاتر می‌شود که در این منطقه با خروجی 110 یا 120 وات روبه‌رو هستیم.

وان پلاس بدون توجه به بازار هدف، درون جعبه پرچمدار آینده‌اش شارژر 160 واتی قرار می‌دهد که از پروتکل شارژ PD پشتیبانی می‌کند. وان پلاس همچنین به الگوریتم سلامت باتری هوشمند و فناوری التیام باتری اشاره کرده که به کمک آن‌ها، پس از 1600 چرخه شارژ، 80 درصد ظرفیت باتری همچنان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

وان پلاس 10T در تاریخ 12 مرداد یعنی چهارشنبه همین هفته با تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل یک، نمایشگر 120 هرتز، دوربین اصلی سه‌گانه، حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5 و 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 معرفی می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی