ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل سرویس استریم بازی استادیا را تعطیل نمی‌کند

گوگل با تکذیب شایعات گفته برنامه‌ای برای تعطیلی پلتفرم استریم بازی استادیا ندارد.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۹ مرداد ۱۴۰۱ | ۲۳:۳۰

در حالی که در روزهای گذشته شایعاتی درباره تعطیلی سرویس استریم بازی استادیا به گوش رسیده بود، گوگل حالا چنین موضوعی را تکذیب کرده و با انتشار بیانیه‌ای گفته که استادیا را تعطیل نمی‌کند.

حساب رسمی استادیا در توییتر با انتشار توییتی این موضوع را اعلام کرده و به طرفداران اطمینان داده که تلاش می‌کند تا بازی‌های بی‌نظیر بیشتری را به این پلتفرم و استادیا پرو بیاورد.

سرویس استریم بازی استادیا به فعالیت ادامه می‌دهد

پس از اینکه حساب توییتری و وب‌سایت «Killed by Google» یک پست در فیسبوک مبنی بر تعطیلی این سرویس منتشر کرد، برخی از طرفداران استادیا تصور کردند که این سرویس به پایان راه رسیده است.

در این پست گفته شده بود که گوگل جلسه‌ای درباره آینده استادیا برگزار کرده و گفته این پلتفرم تا اواخر تابستان بسته می‌شود. طبق این پست، گوگل به دنبال استفاده از استراتژی مشابه با گوگل پلی موزیک برای استادیا است. همین شایعه کافی بود تا برخی تصور کنند که گوگل می‌خواهد این پلتفرم تقریبا نوپا را از کار بیندازد.

البته با توجه به رویکرد گوگل در قبال این پلتفرم، انتشار اخبار تعطیلی آن برای برخی طرفداران چندان تعجب برانگیز نبود. با این حال حالا گوگل رسما اعلام کرده که خبری از تعطیلی این پلتفرم نیست و همچنان بازی‌های جدیدی به آن اضافه خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی