ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی‌های سری میت 50 هواوی احتمالا تا دو ماه دیگر معرفی می‌شوند

طبق شایعه‌ای جدید، سری میت 50 پس از مدت‌ها انتظار بالاخره در ماه سپتامبر معرفی می‌شود.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۹ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۰

هواوی نزدیک به دو سال پیش یعنی در اکتبر 2020 از گوشی‌های سری میت 40 رونمایی کرد، اما هنوز با نسل جدید این محصولات روبه‌رو نشده‌ایم. حالا شایعه‌ای جدید می‌گوید سری میت 50 هواوی در ماه سپتامبر معرفی می‌شود.

یکی از منابع معتبر دنیای فناوری در شبکه اجتماعی ویبو چین خبر رونمایی از این گوشی‌های هوشمند تا دو ماه آینده را اعلام کرده است. به گفته این منبع، پرچمدارهای آینده هواوی شامل سه گوشی هوشمند می‌شود: میت 50، میت 50 پرو و میت 50 آر اس.

رندر و مشخصات احتمالی سری میت 50 هواوی

به نظر می‌رسد این گوشی‌های هوشمند به چیپ کرین 9000S مجهز می‌شوند؛ تراشه‌ای که نسخه بهبودیافته کرین 9000 محسوب می‌شود، اما همچنان از شبکه 4G و نه 5G پشتیبانی خواهد کرد. هواوی به علت تحریم‌های آمریکا به فناوری شبکه 5G دسترسی ندارد.

منبع معتبر دیگری، Digital Chat station رندرهایی از پنل پشتی هواوی میت 50 و میت 50 پرو منتشر کرده که از پنل پشتی خمیده این محصولات حکایت دارد. روی پنل پشتی این گوشی‌های هوشمند ماژول دوربین دایره‌ای به چشم می‌خورد که میزبان سه لنز دوربین و دو فلاش LED است.

همانطور که می‌توان حدس زد، دیگر خبری از برند لایکا در کنار دوربین پرچمدار آینده هواوی نخواهد بود چرا که به همکاری با یکدیگر پایان داده‌اند. بجای لایکا باید منتظر استفاده از برند عکاسی موبایل XMAGE باشیم که هواوی چند وقت پیش معرفی کرد.

همچنین تصویری از گلس نمایشگر این گوشی‌های هوشمند منتشر شده که طبق آن، نسخه استاندارد از حفره در مرکز بخش بالایی نمایشگر بهره می‌برد و در مدل پرو هواوی به سراغ یک برش مشابه گوشی‌های آیفون رفته است. بنابراین در مدل پرو و احتمالا میت 50 آر اس باید منتظر قابلیت فیس آیدی باشیم.

انتظار می‌رود این گوشی‌ها در ماه سپتامبر در چین معرفی شوند و سپس در اختیار خریداران در بازار جهانی هم قرار بگیرند. با این حال نمی‌دانیم در این صورت کاربران در بازار جهانی به تراشه کرین 9000S دسترسی پیدا خواهند کرد یا اسنپدراگون 888 4G.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی