ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

سرمایه‌گذاری حرکت اول در استارتاپ میاره

هلدینگ سرمایه‌گذاری خطرپذیر حرکت اول با اعلام اینکه در راند سوم جذب سرمایه استارتاپ میاره مشارکت کرده، از سرمایه‌گذاری و همچنین نقش خود به عنوان Lead Investor در این استارتاپ خبر داد. امیراحمد برکتین، مدیرعامل ...

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۹ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۲:۵۳

هلدینگ سرمایه‌گذاری خطرپذیر حرکت اول با اعلام اینکه در راند سوم جذب سرمایه استارتاپ میاره مشارکت کرده، از سرمایه‌گذاری و همچنین نقش خود به عنوان Lead Investor در این استارتاپ خبر داد.

امیراحمد برکتین، مدیرعامل میاره نیز با تایید این خبر درباره سرمایه‌گذاری حرکت اول در استارتاپ میاره گفت: « رویکرد برد-برد و روحیه همراهی حرکت اول در مذاکرات و همچنین امکان استفاده از زیرساخت‌های همراه اول در ادامه این مشارکت از مهم‌ترین دلایل جذب سرمایه از حرکت اول است.»

به گفته او میاره با این جذب سرمایه برنامه‌های توسعه‌ای هدفمندی را به منظور کسب سهم بازار حداکثری در نظر دارد.

حضور حرکت اول در راند سوم جذب سرمایه استارتاپ میاره

به گزارش دیجیاتو و به نقل از روابط عمومی حرکت اول، هلدینگ سرمایه گذاری خطرپذیر حرکت اول به همراه صندوق پیشگام در راند سوم جذب سرمایه استارتاپ میاره مشارکت کرده و در آن سرمایه‌گذار کرده است.

شرکت «کسب‌وکارهای نوپای حرکت اول» به عنوان بازوی سرمایه‌گذاری جسـورانه «گروه همراه اول» در سال 1397 و با هدف سرمایه‌گذاری در مرحله میانی و بالاتر استارتاپ‌ها، تاسیس شــده است.

از سویی دیگر میاره یک پلتفرم با رویکرد on demand delivery با استفاده از پیک موتوری است و بزرگترین مشتریانش رستورانها و سوپرمارکت‌ها هستند.

تیم میاره فعالیت خود را از  مرکز کارآفرینی شریف و در سال 1395 آغاز کرده و اولین جذب سرمایه خود را در سال 1395 از رهنما ونچرز دریافت و دو سال بعد ادونچرز در این استارتاپ سرمایه گذاری کرد.

این سومین راند جذب سرمایه میاره است و حرکت اول نقش Lead Investor را در مذاکرات این، هم سرمایه گذاری بر عهده داشته است.

حرکت اول با شاره به اینکه یکی از مهم‌ترین دلایل سرمایه گذاری خود در کسب وکار میاره، رشد بسیار سریع این کسب و کار در سال‌های اخیر است اعلام کرده: «کسب سهم بازار قابل توجه در صنعت لجستیک و همچنین انتظار تداوم این رشد در سال‌های آتی، مدل کسب و کار منحصر به فرد نسبت به رقبا و همچنین تیم توانمند و متخصص جهت اجرای برنامه های توسعه جذاب از دلایل سرمایه‌گذاری در میاره است.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی