ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندرهای قاب‌های گلکسی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 افشا شد

پیش از فرارسیدن رویداد آنپکد گلکسی در تاریخ 19 مردادماه، رندرهایی از قاب گلکسی زد فلیپ 4 و گلکسی زد فولد 4 منتشر شده است.

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | ۲۲:۳۰

سامسونگ قصد دارد 19 مرداد ماه در جریان رویداد آنپکد از گوشی‌های تاشو جدید خود یعنی گلکسی زد فلیپ 4 و گلکسی زد فولد 4 رونمایی کند. حالا پیش از فرا رسیدن موعد رونمایی، تصاویری از قاب‌های این دو گوشی هوشمند به اشتراک گذاشته شده‌اند که اطلاعاتی درباره طراحی آن‌ها در اختیارمان قرار می‌دهد.

به نظر می رسد سامسونگ دو گوشی تاشو جدید خود را با طراحی بهینه‌سازی شده‌ در دسترس کاربران قرار خواهد داد، هرچند طراحی کلی تغییر چشمگیری نسبت به نسل قبلی ندارد و قاب آن‌ها نیز خیلی متفاوت از نسل قبلی به نظر نمی‌رسد.

قاب گوشی‌های تاشو جدید سامسونگ

در تصاویر منتشر شده مربوط به قاب گلکسی زد فلیپ 4، قاب سیلیکونی مجهز به بند دیده می‌شود که به کاربر کمک می‌کند گوشی خود را به راحتی در دست بگیرد و از افتادن آن به زمین جلوگیری می‌کند. این قاب طراحی آشنایی دارد و جنس آن نیز برای کاربران شناخته شده است.

با توجه به تصاویر، یکی از قاب ها فاقد سگک فلزی است و طول بند آن قابل تنظیم است تا کاربر بهتر بتواند آن را در دست بگیرد.

در تصاویر طرح‌های دیگری نیز وجود دارند که مربوط به قاب گلکسی زد فولد 4 با کاور باریکی است که ظاهرا با قیمت 44 یورو یا شاید کمی بیشتر روانه بازار می‌شود. در قسمت پشتی قاب، پایه باریکی دیده می‌شود که می‌تواند گوشی را به صورت زاویه‌دار نگه دارد. این قاب فاقد اسلات مخصوص قرارگیری S PEN است.

طرح های چرمی برای قاب گلکسی زد فلیپ 4 با قیمت 73 یورو به فروش می‌رسند و مدل‌های ساده‌تر احتمالا قیمتی برابر با 29 یورو خواهند داشت.

رویداد آنپکد گلکسی سامسونگ در تاریخ 19 مردادماه برگزار می‌شود و باید دید گوشی‌های تاشو جدید این شرکت با چه مشخصاتی به بازار عرضه می‌شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی