ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رطوبت‌ساز جدید شیائومی
تکنولوژی

شیائومی از دستگاه رطوبت‌ساز جدید خود با قیمت 15 دلار رونمایی کرد

ارزان و کاربردی مانند باقی محصولات شیائومی

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۰

شیائومی دستگاه MIJIA Humidifier 2 را در بازار چین عرضه کرد. همان طور که از نام آن برمی‌آید، این محصول نسل دوم رطوبت‌ساز می‌جیا است که حدود دو سال پس از مدل قبلی معرفی و عرضه شده است.

رطوبت‌ساز جدید شیائومی دارای 5 ارتقای عمده در مقایسه با نسل پیشین خود است اما همچنان برچسب قیمتی 15 دلاری دو سال پیش را حفظ کرده است.

مشخصات دستگاه رطوبت‌ساز می‌جیا 2 شیائومی

مدل پیشین این محصول ظرفیتی 4 لیتری داشت و قادر بود تا 36 ساعت به تولید رطوبت بپردازد و مشکل پر کردن مداوم مخزن آب را از میان برده بود. با این حال شیائومی در رطوبت‌ساز جدید حجم مه یا رطوبت تولیدی را از 280 میلی‌لیتر در ساعت به میزان 300 میلی‌لیتر در ساعت ارتقا داده است.

 رطوبت‌ساز جدید شیائومی

گفتنی است که این محصول مجهز به یک هسته سرامیکی اتمیزه شده است که کمک می‌کند دستگاه رطوبت‌ساز جدید شیائومی ذرات آب را مسدود کند. ویژگی مذکور باعث می‌شود تا این محصول آبرسانی بهتری را فراهم کند.

همچنین برخلاف مدل پیشین، کاربر این دستگاه نیازی نیست تا برای پر کردن مخزن آب در آن را باز کند. این مدل همچنین برای تاثیرگذاری هرچه بیشتر از چرخش 360 درجه نیز برخوردار است. این در حالی است که مدل پیشین رطوبت تولید شده را تنها در یک جهت رها می‌کرد.

علاوه بر موارد مذکور، محصول جدید شیائومی تا 99.9 درصد ضد باکتری است، در نتیجه از رشد باکتری و میکروب در مخزن آب جلوگیری می‌کند. همینطور برخلاف مدل پیشین میزان آب موجود در آن از طریق یک بخش شفاف روی بدنه به صورت دیداری قابل مشاهده است.

در پایان گفتنی است که این محصول با ظرفیت 4 لیتری قادر است تا 30 ساعت به تولید رطوبت بپردازد و هم اکنون در بازار چین قابل تهیه است اما اطلاعاتی از عرضه جهانی آن در دست نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی