ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سیلیکن؛ پردازنده‌های نسل سیزده اینتل رقبایشان را نابود می‌کنند

پردازنده‌های نسل دوازده اینتل بدون شک یکی از بهترین بروزرسانی‌های این کمپانی در چند سال اخیر بودند و اینتل با پردازنده‌های آلدر لیک توانست رقبایش را به چالش بکشد و عملکرد درخشانی را ثبت کند. اما در کمال تعجب در همین چند هفته‌ اخیر تمام مشخصات و اطلاعات عملکردی پردازنده‌های نسل سیزده اینتل چندین ماه قبل از رونمایی لو رفت و تعدادی از این پردازنده‌ها در بازار سیاه موجود شدند. در این قسمت از برنامه سیلیکون نگاهی به مشخصات و عملکرد پردازنده‌های رپتور لیک یا همان نسل سیزده اینتل می‌اندازیم.

تماشای ویدیو در یوتوب دیجیاتو:

تماشای ویدیو در آپارات دیجیاتو:

پردازنده‌های رپتور لیک یا همان نسل ۱۳ اینتل در زمانی که چندین ماه تا رونمایی از آن‌ها مانده، توسط یک بلاگر چینی در تمام زمینه‌ها مورد بررسی قرار گرفته‌اند؛ از بنچمارک‌ها تا عملکرد در زمینه گیم. اما نکته قابل توجه در مورد این پردازنده‌ها قدرت پردازشی آن‌هاست، به شکلی که پردازنده Core i5 13600K در تعدادی از تست‌های انجام شده از پردازنده پرچمدار نسل قبل یعنی Core i9 12900K قوی‌تر ظاهر شده است.

پردازنده نسل سیزده اینتل

در ویدیو فوق با استناد بر تمامی این تست‌های انجام شده، نگاهی می‌اندازیم به عمل کرد این پردازنده‌های جدید اینتل و در نهایت آن‌ها را با نسل قبل پردازنده‌ها مقایسه خواهیم کرد. با دیجیاتو همراه باشید و سابسکرایب کانال یوتوب دیجیاتو را هم فراموش نکنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • itookan
    itookan | ۱۴ مرداد ۱۴۰۱

    فک کنم آخرش اپل برنده بشه :(
    برای سی پی یو ها لپتاپی باید ماندگاری باتری رو هم در نظر گرفت که عامل مهمیه!

دیجیاتو را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو سریع‌ترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. اگر می‌خواهید به‌روز باشید، شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید.