ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قیمت‌های تایید نشده از سری گلکسی واچ 5
تکنولوژی

افشای قیمت گلکسی واچ 5 و 5 پرو پیش از معرفی رسمی

ظاهرا نسل جدید گلکسی واچ سامسونگ چندان گران‌تر از نسل پیشین نیست.

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۰

سامسونگ رویداد «گلکسی آنپکد» بعدی‌اش را برای تاریخ 10 آگوست (19 مرداد) برنامه‌ریزی کرده و قصد دارد طی آن نسل بعدی گوشی‌های هوشمند تاشو و همچنین ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ 5 را معرفی کند. اما حالا تقریبا یک هفته پیش از برگزاری این رویداد، قیمت گلکسی واچ 5 و 5 پرو برملا شده است.

نخستین نکته‌ای که در قیمت‌های غیررسمی منتشر شده به چشم می‌خورد، این است که ظاهرا نسل جدید گلکسی واچ چندان گران‌تر از نسل پیشین خود نیست، البته این در حالی است که فرض کنیم قیمت‌های مذکور صحت دارند.

قیمت احتمالی سری گلکسی واچ 5

با استناد به این اطلاعات، ظاهرا قیمت مدل پایه 40 میلی‌متری 270 دلار خواهد بود و مدل 44 میلی‌متری نیز 300 دلار قیمت خواهد داشت. در سوی دیگر قیمت مدل 45 میلی‌متری گلکسی واچ 5 پرو نیز 435 دلار ذکر شده است.

قیمت‌های تایید نشده از سری گلکسی واچ 5

لازم به ذکر است که پیش از این نیز قیمت‌گذاری سری گلکسی واچ 5 در اروپا نیز به صورت غیر رسمی منتشر شده بود. طبق قیمت‌گذاری اروپا، مدل 40 میلی‌متری گلکسی واچ 259.98 یورو (264.79 دلار) قیمت دارد و مدل 44 میلی‌متری نیز 286.90 یورو (292.18 دلار) قیمت خواهد داشت.

همچنین قیمت مدل 45 میلی‌متری پرو از این سری در بازار اروپا نیز 430.89 یورو (معادل 438.83 دلار) عنوان شده است.

گفتنی است طبق رندرهای غیررسمی منتشر شده طی ماه‌های اخیر، گمان می‌رود ابعاد مدل پرو احتمالا به دلیل استفاده از باتری بزرگ‌تر کمی بزرگتر از مدل استاندارد باشد. همچنین به نظر می‌رسد تمامی مدل‌ها دارای دو کلید فیزیکی در سمت راست هستند. همینطور بد نیست بدانیم که مدل‌های این سری تا عمق 5 متر نیز در برابر نفوذ آب مقاومت می‌کنند.

در پایان باید گفت که انتظار می‌رود سامسونگ در زمینه طراحی ظاهری از زبان طراحی نسل‌های پیشین پیروی کند و بعید است که شاهد تغییرات خاصی از سوی این غول فناوری کره‌ای باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی