ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اینستاگرام
تکنولوژی

اینستاگرام پشتیبانی از NFT را برای کاربران بیش از 100 کشور فراهم می‌کند

اینستاگرام در راستای حجم بالای خرید و فروش NFT، پشتیبانی از آن‌ها را رسما برای کاربران چندین کشور فعال‌سازی می‌کند.

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۰۰

اینستاگرام برای فراهم‌سازی بستری بزرگ برای دارندگان NFT، تصمیم گرفته تا امکان اشتراک‌گذاری و کسب درآمد از آن را برای کاربران در بیش از 100 کشور مختلف فراهم سازد. در همین راستا متا در حال گسترش پشتیبانی خود از NFTها و قابلیت‌های پرداخت مخصوص خریداری این آثار است.

به نقل از منبع آگاه، مدیرعامل متا یعنی «مارک زاکربرگ» اعلام کرد که این شرکت برنامه‌های خود برای پشتیبانی از NFT در اینستاگرام را آغاز کرده است. این قابلیت ابتدا به شکل آزمایشی قابل دسترسی بود اما اکنون کاربران ساکن در بیش از 100 کشور دنیا در قاره‌های آسیا-اقیانوسیه، آفریقا، آمریکا و اروپا می‌توانند به خرید و فروش NFT بپردازند.

قابلیت خرید و فروش NFT در اینستاگرام

اینستاگرام

قابلیت پشتیبانی از NFT در این شبکه اجتماعی، به کاربران اجازه می‌دهد تا با اتصال کیف پول مجازی خود، ان‌اف‌تی به اشتراک بگذارند و از طریق آن کسب درآمد کنند. شما می‌توانید آثار NFT خود را به شکل استوری، پست یا پیام‌ها اشتراک‌گذاری کنید. همچنین می‌توانید مجموعه‌های جداگانه‌ای از NFT را در حساب کاربری خود بسازید و در مورد آن‌ها توضیحاتی ارائه کنید تا علاقه‌مندان بتوانند راحت‌تر آن را پیدا کنند.

این شرکت همچنین اعلام کرد که کیف پول‌های Coinbase و Dapper نیز اکنون به لیست کیف پول‌های شخص ثالث سازگار با این پلتفرم اضافه شده‌اند. اینستاگرام همچنین در حال گسترش شبکه‌های بلاکچین تحت پشتیبانی خود است تا در آینده از اکوسیستم Flow نیز پشتیبانی کند.

خوشبختانه اینستاگرام می‌گوید که هیچ تعرفه و کمیسیونی برای فروش NFT در نظر گرفته نشده و تمام درآمد به خود کاربر تعلق می‌گیرد. البته اگر این قابلیت در اینستاگرام پر استفاده باشد، دور از انتظار نیست که شاهد کمیسیون گرفتن نیز باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی