ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون 14
تکنولوژی

مینگ چی-کو: اپل تولید آیفون 14 را بطور همزمان در هند و چین آغاز می‌کند

به تحلیلگر اپل، این کمپامی حداقل یکی از گوشی‌های سری آیفون 14 را همزمان در چین و هند تولید خواهد کرد.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۰

کمپانی فاکسکان به عنوان شریک اصلی اپل، در کشورهایی مانند چین، برزیل و هند گوشی‌های آیفون را تولید می‌کند. با این حال مهم‌ترین خط تولید این شرکت برای گوشی‌های آیفون در چین قرار دارد. با وجود این توضیحات، این بار به نظر می‌رسد اپل قصد دارد تولید گوشی‌های آیفون 14 را به‌طور همزمان در هند و چین آغاز کند.

تولید یکی از مدل‌های آیفون 14 در چین و هند

«مینگ چی-کو»، تحلیلگر معتبر محصولات اپل در جدیدترین توییت خود توضیح می‌دهد که حداقل یکی از مدل‌های جدید آیفون 14 همزمان در چین و هند تولید خواهد شد. اگر چنین ادعایی درست باشد، این اولین باری است که تولید نسل جدید آیفون همزمان با چین در کشور دیگری نیز آغاز می‌شود.

آیفون 14

همانطور که کو در ادامه توییت خود اشاره می‌کند، در شرایط عادی، شروع تولید آیفون‌های جدید در خارج از چین معمولا چند ماه طول می‌کشد. به عنوان مثال، فاکسکان مونتاژ آیفون 13 را آوریل امسال در هند آغاز کرده بود، در حالی که تولید آن در برزیل چند هفته بعد آغاز شد.

البته اپل با تولید گوشی‌های آیفون در کشورهای دیگر قصد ندارد که به هدف خود برای تامین تقاضای جهان دست پیدا کند، بلکه هدف آن رسیدگی به تقاضا بازارهای داخلی است. با این وجود، کو اشاره می‌کند که تولید آیفون 14 در هند، حداقل در کوتاه مدت باعث نخواهد شد تا مشکلات تولید در چین کاهش پیدا کند، اما همچنان نقطه عطف مهمی برای کوپرتینویی‌ها در زمینه گسترش تولید آیفون به کشورهای دیگر محسوب می‌شود.

در نهایت این تحلیلگر تاکید می‌کند که تصمیم اپل برای تسریع تولید آیفون 14 در هند، به دلیل تاثیرات ژئوپلیتیکی حاکم بر زنجیره تامین این شرکت گرفته شده است.

درچند وقت گذشته بیشتر شایعات مربوط به گوشی‌های آیفون 14 حول محور قیمت آن‌ها بوده است. در حالی که ماه گذشته تحلیلگر شرکت Wedbush Securities ادعا کرده بود «افزایش قیمت 100 دلاری برای آیفون 14 در راه است»، در جدیدترین گزارش‌ها گفته شده که اپل تصمیم گرفته نسخه پایه گوشی خود را بدون افزایش قیمت وارد بازار کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی