ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آمازون تصاویر رسمی گلکسی زد فولد 4 را افشا کرد؛ تسکبار مشابه اندروید 12L

در این تصاویر رابط کاربری، کیس و همچنین طراحی دوربین گلکسی زد فولد 4 به نمایش گذاشته شده‌اند.

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۸:۰۰

آخر همین هفته سامسونگ با برگزاری رویداد آنپکد از گوشی تاشو گلکسی زد فولد 4 رونمایی می‌کند، اما حالا در همین فاصله کوتاه تصاویر رسمی این گوشی گران‌قیمت توسط آمازون آلمان افشا شده‌اند. این تصاویر برخی مشخصات و رابط کاربری گوشی آینده کره‌ای‌ها را نشان می‌دهند که از وجود تسکبار خبر می‌دهد.

در یکی از این تصاویر، نمایشگر درونی، بیرونی و همچنین ضخامت گوشی تاشو آینده کره‌ای‌ها به چشم می‌خورد. همانطور که انتظار داشتیم، نمایشگر بیرونی حالا 6.2 اینچی با نسبت تصویر 23.1:9 است. اگرچه گلکسی زد فولد 3 هم پنل بیرونی 6.2 اینچی دارد، اما نسبت تصویرش 25:9 است.

نمایشگر درونی هم نسبت تصویر عریض‌تری خواهد داشت. در حالی که همچنان کاربران به پنل 7.6 اینچی دسترسی پیدا می‌کنند، اما نسبت تصویر حالا بجای 5:4، برابر 21.6:18 خواهد بود. سامسونگ حاشیه‌های نمایشگرهای این گوشی هوشمند را کاهش داده است.

تسکبار در گلکسی زد فولد 4

دو تصویر دیگری که توسط آمازون افشا شده‌اند، رابط کاربری این گوشی تاشو را نشان می‌دهند. در این عکس‌ها با یک تسکبار در پایین نمایشگر روبه‌رو هستیم که مشابه اندروید 12L است.

گوگل سیستم عامل اندروید 12L را برای محصولات مجهز به نمایشگر بزرگ معرفی کرده که از یک تسکبار بهره می‌برد و می‌توان از طریق آن با سرعت بالا به اپ‌های مختلف دسترسی داشت. اگرچه نمی‌دانیم با اندروید 12L روبه‌رو هستیم یا خیر، اما در رابط کاربری‌اش از یک تسکبار استفاده می‌شود.

در دو تصویر دیگر کیس مخصوص گوشی تاشو بعدی سامسونگ به چشم می‌خورد که علاوه بر نمایان کردن نحوه طراحی دوربین اصلی، جایگاه مخصوص قلم S Pen را هم نشان می‌دهد. البته پشتیبانی این دستگاه از قلم جای تعجب چندانی ندارد و از این چنین موضوعی مطمئن بودیم.

سامسونگ در تاریخ 10 آگوست (19 مرداد) رویداد آنپکد بعدی‌اش را برگزار می‌کند و در آن علاوه بر گلکسی زد فولد 4، از زد فلیپ 4، ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ 5 و همچنین ایرباد گلکسی بادز 2 پرو رونمایی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی