ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رندرهای تازه از ایرباد جدید سامسونگ
تکنولوژی

افشای مشخصات و رندرهای گلکسی بادز 2 پرو پیش از معرفی رسمی

مشخصاتی جالب توجه و کاربردی برای برای یک ایرباد 200 دلاری

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۲۳:۳۰

سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی گجت‌های جدید خود طی رویداد «گلکسی آنپکد» است که در تاریخ دهم آگوست (چهارشنبه 19 مرداد) برگزار خواهد شد. انتظار می‌رود طی این رویداد ایرباد گلکسی باد 2 پرو معرفی شود و حالا رندرها و مشخصات آن افشا شده‌اند.

با اینکه تنها 4 روز به رویداد مذکور باقی مانده، اما وب‌سایت آلمانی Winfuture به تازگی مشخصات و رندرهایی با رنگ‌های مختلف از سامسونگ گلکسی باد 2 پرو را منتشر کرده است.

این محصول در نگاه اول شباهت بسیاری با نسخه پیشین خود که سال گذشته عرضه شد، دارد. با استناد به رندرها ظاهرا یک گزینه خاکستری رنگ هم به جمع رنگ‌های این محصول پیوسته و احتمال دارد که تحت نام Zenith Grey معرفی شود.

رندرهای تازه از ایرباد جدید سامسونگ
رندرهای تازه از ایرباد جدید سامسونگ
رندرهای تازه از سامسونگ گلکسی باد 2 پرو

اطلاعات احتمالی از ایرباد جدید سامسونگ

گزارش Winfuture در ادامه عنوان می‌کند ایرباد جدید سامسونگ دارای درایورهای 10 میلی‌متری خواهد بود. همچنین ادعا شده که هر یک از ایربادها از میکروفون‌های متعددی برخوردارند تا در زمینه دریافت صدا و از میان بردن نویزها بهترین عملکرد ممکن را ارائه کنند.

علاوه بر موارد مذکور، انتظار می‌رود ایربادهای جدید سامسونگ از ویژگی‌های دیگری نظیر Intelligent Active Noise Cancellation و صدای فراگیر 360 درجه در اپلیکشین‌هایی که از این قابلیت پشتیبانی می‌‌کنند هم برخوردار باشد. در کنار این موارد همچنین احتمال وجود دریافت صدای HD برای تماس‌های واضح‌تر نیز ذکر شده است.

رندرهای تازه از سامسونگ گلکسی باد 2 پرو
رندرهای تازه از سامسونگ گلکسی باد 2 پرو
رندرهای تازه از سامسونگ گلکسی باد 2 پرو

این ایرباد جدید سامسونگ در بخش اتصالات نیز از بلوتوث 5.3 بهره خواهد برد و در زمینه ضد آب بودن از استاندارد IPX7 برخوردار است؛ بدین معنا که در عمق یک متری تا 30 دقیقه دوام خواهد آورد. عمر باتری این محصول نیز 8 ساعت اعلام شده که این مقدار در ترکیب با کیس قابل شارژ به میزان 29 ساعت خواهد رسید.

لازم به ذکر است که سامسونگ گلکسی باد 2 پرو هم با کابل USB Type-C شارژ خواهد شد و هم می‌توان آن را به صورت بی‌سیم شارژ کرد.

در پایان باید گفت که با استناد به گزارش مذکور، این محصول از تاریخ 26 آگوست (جمعه 4 شهریور) برای خرید در دسترس خواهد بود و در اروپا برچسب قیمتی 229 یورویی (233 دلار) خواهد داشت و در رنگ‌های خاکستری، بنفش بورا و گونه‌هایی از رنگ سفید عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی