ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

ورود رسمی پورشه به صنعت دوچرخه‌های برقی؛ عملکرد بالا بر روی دو چرخ

بازار دوچرخه های برقی، بازاری رو به رشد در سطح جهان است و به همین دلیل پورشه نیز وارد این بازی تازه شده است.

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۱:۱۵

پورشه نشان داده علاقه زیادی به بازار دوچرخه‌های برقی دارد. این شرکت آلمانی اخیرا اعلام کرده تعهدی جدی به این بازار داشته و فعالیت خود را در آن بیش از پیش گسترش خواهد داد. به همین خاطر پورشه با شرکت Ponooc که در زمینه ساخت دوچرخه‌های برقی مشغول به کار است، وارد همکاری شده؛ علاوه‌بر این، کمپانی آلمانی یان بکر (JanBecker) را به سمت مدیر بخش Porsche eBike Performance GmbH منصوب کرده است.

آقای بکر پیش از این مدیریت بخش Porsche Lifestyle GmbH را بر عهده داشت

پورشه و Ponooc پروژه‌های مشترکی را با هم توسعه خواهند داد. در این پروژه‌ها قوای محرکه برقی دوچرخه‌ها توسط پورشه تامین می‌شود، به عبارت دقیق‌تر موتورهای الکتریکی و پلتفرم نرم‌افزاری توسط این کمپانی ساخته خواهد شد.

آنطور که خودروساز آلمانی اعلام کرده، این شرکت قصد دارد قوای محرکه قدرتمند جدیدی را برای دوچرخه‌های برقی توسعه توسعه دهد. این سیستم‌ها هم توسط خود پورشه مورد استفاده قرار خواهند گرفت و هم به سایر برندهای دوچرخه‌ساز، مثل P2 فروخته خواهند شد. بد نیست بدانید P2 در حقیقت یک شرکت مشترک بوده و پورشه یکی از طرفین آن است.

پورشه

برند P2 خود را برای بهره‌مندی از قوای محرکه ساخته شده توسط پورشه آماده می‌کند. این برند معرفی نسل جدیدی از دوچرخه‌های الکتریکی را برای حوالی سال 2025 برنامه‌ریزی کرده است. برند P2 توسط Moritz Failenschmid  از مدیران Focus Bikes هدایت می‌شود.

لوتز مشک مدیر مالی پورشه و از اعضای هیئت مدیره کمپانی، پتانسیل‌های این برند در بازار دوچرخه‌های برقی را بسیار بالا ارزیابی می‌کند. وی به تمجید از یان بکر و Moritz Failenschmid پرداخته و آنها را در حوزه شرکت‌های مشترک مشتری و تکنولوژی محور، متخصصانی کارنامه‌دار توصیف کرده است.

ناگفته نماند پورشه ژوئن گذشته از سرمایه‌گذاری در چند شرکت سازنده دوچرخه برقی، از جمله شرکت Fazua، خبر داد. این خودروساز بزرگ آلمانی سهم خود را در برند هموطن Fazua از 20 به 100 درصد رساند. با تصاحب کامل، حالا متخصصان این شرکت در خدمت بخش Porsche eBike Performance GmbH خواهند بود.

پورشه

آقای مشک تاکید کرده طراحی هوشمندانه، تکنولوژی‌های پیشرفته و عملکرد عالی از خصوصیات تمامی محصولات پورشه است و این فاکتورها در دوچرخه‌های الکتریکی کمپانی نیز نمود پیدا خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی