ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

جنسیس G90
خودرو

اولین اطلاعات از جنسیس G90؛ رقیب بالاترین مدل های مرسدس و بی ام و

کیا و هیوندای سال هاست که در رویای ساخت رقیبی برای محصولات آلمانی تلاش می کند و جنسیس جی 90 تحقق چنین رویاییست.

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۲۲:۳۰

رندر جنسیس G90 مدل ۲۰۲۳ با پیکربندی تیره‌تر منتشر شد. این سدان لوکس دارای عناصر کرومی تیره زیادی است که در جلوپنجره بالا و پایین، روی لوگوها و تریم کناری قابل مشاهده هستند. کلسونیک این رندرها را با دو نوع چرخ مختلف طراحی کرده‌ است که نسخه تیره بهتر به نظر می‌رسد.

در حالی که امروزه شاهد انتشار طراحی‌های مختلفی از G90 مدل ۲۰۲۳ هستیم، جنسیس ثبت سفارشات آن در آمریکا را آغاز کرده است. تحویل رقیب امثال بی ام و سری ۷، آئودی A8 و مرسدس بنز S کلاس در روز ۱۰ اوت آغاز می‌شود. این مدل با دو تریم و دو پیشرانه عرضه خواهد شد. جنسیس G90 رقیبی مجهز اما خوش‌قیمت برای سدان‌های لوکس آلمانی است که قصد به چالش کشیدن خودروهای لوکس و سنتی بازار را دارد. پیش از این نیز سایر خودروهای جنسیس همچون G70، G80‌ و GV60 رقبای آلمانی و ژاپنی خود را به دردسر انداخته‌اند.

جنسیس G90

تیپ پایه با قیمت اولیه ۸۸۴۰۰ دلار و نسخه بالارده با قیمت اولیه ۹۸۷۰۰ دلار به فروش خواهد رسید. نسخه پایه از یک موتور V6 T-GDI با توان ۳۷۵ اسب‌بخار و گشتاور ۵۳۰ نیوتن متر با یک جعبه‌دنده هشت‌سرعته اتوماتیک و سیستم تمام چرخ محرک بهره می‌برد. نسخه بالارده با موتور V6 T-GDI با توان ۴۰۹ اسب‌بخار و گشتاور ۵۴۹ نیوتن متر با سوپرشارژر برقی ۴۸ ولتی عرضه می‌شود.  

تیپ پایه جنسیس G90 مدل ۲۰۲۳ به سیستم سرگرمی رسانه‌ای و خوشه ابزار دیجیتالی با نمایشگر ۱۲.۳ اینچی، نمایشگر هدآپ، صندلی‌های جلو دارای گرمکن و تهویه مطبوع، فرمان دارای گرمکن، صندلی‌های عقب دارای گرمکن، کنترل تهویه سه‌منطقه‌ای، سقف جیر، تریم چوبی، چرم ناپا و چندین سیستم کمک‌راننده مجهز است. نسخه مجهزتر جنسیس G90 دارای سیستم فرمان پذیری چرخ‌های عقب، رینگ‌های ۲۱ اینچی، صندلی‌های عقب دارای تهویه با ماساژور و تنظیم برقی، پد شارژ بی‌سیم در عقب و امکانات دیگر است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Legioner
    Legioner | ۲۲ مرداد ۱۴۰۱

    رفیق همه اینایی ک میگی درست
    اما آلمانی ها رقیب یه شرکت آسیا شرقی نیستن بلکه یه شرکت آسیای شرقی دیگه به اسم لکسوسه
    جنسیس با نصف قیمت فول آپشن کلاس S آلمان که خدای سلطنته هنوز خیلی زوده بخواد مقایسه بشه
    بنز از زمان خودش جلو تره امکانات جنسیس هرچقدر هم به بنز نزدیک باشه خود آئودی و بی ام وی این آپشن بنز رو ندارن که چرخ‌های عقب هم هم جهت با چرخ های جلو بچرخن یا به سری جدید الکتریکی بنز اشاره کنیم ک برد پیمایش با هر بار شارژ 1000 کیلومتر بودش از تسلا S هم بیشتر
    صعنت خودرو سازی اول آلمان بوده بعد باقی کشورا این نظر متعصبانه و کورکورانه نیست چون کارل بنز و گوتلیب دایملر زودتر از هنری فورد خودرو بنزینی تولید کردن

مطالب پیشنهادی