ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سگ سه بعدی
تکنولوژی

خلاقیت ژاپنی‌ها: نمایشی زیبا از سگ سه بعدی بزرگ روی بیلبورد [تماشا کنید]

این سگ سه بعدی غول پیکر از نژاد آکیتا (Akita)، روی صفحه‌های دیجیتال بیلبوردهای الکترونیکی منطقه شیبویا توکیو ظاهر و جابجا می‌شود.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۰۰

یک سگ سه بعدی غول پیکر از نژاد آکیتا (Akita) که روی صفحه‌های دیجیتال بیلبوردهای الکترونیکی منطقه شیبویا توکیو ظاهر و جابجا می‌شود، توجه عابران ژاپنی را به خود جلب کرده و همچنین ویدیو آن مورد توجه کاربران دنیای اینترنت قرار گرفته است.

این سگ دیجیتال سه بعدی غول پیکر روی هشت بیلبورد دیجیتالی شرکت Hit Inc ظاهر می‌شود و کارهای مختلفی را در روی آن انجام می‌دهد. تاکنون ویدیوهای بسیار زیادی از این سگ بامزه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و در ویدیو زیر می‌توانید نگاهی دقیق‌تر و واضح‌تر به آن داشته باشید:

آیا این سگ سه بعدی همان سگ معروف ژاپنی است؟

شیبویا یکی از مناطق ویژه توکیو، پایتخت ژاپن محسوب می‌شود و همچنین مجسمه‌ای از هاچیکو، سگ آکیتا مشهور ژاپنی، درست در خارج از ایستگاه شیبویا وجود دارد که باعث شده تا به یک مکان ملاقات محبوب تبدیل شود. این سگ به‌خاطر وفاداری قابل‌توجهش به صاحب خود شناخته می‌شود که بیش از 9 سال پس از مرگش منتظر ماند. همچنین تاکنون فیلم‌ها و سریال‌های زیادی از جمله فیلم Hachi: A Dog's Tale محصول سال 2009 با بازی «ریچارد گی‌یر» بر اساس آن ساخته شده است.

هرچند Hit Inc در بیانیه مطبوعاتی خود به هیچ ارتباطی با هاچیکو اشاره نکرده، اما نکته‌قابل توجه اینکه سگ دیجیتال استفاده شده در این بیلبوردها نیز یک سگ آکیتا است و از نظر ظاهری، با آن شباهت دارد.

سگ سه بعدی
گربه غول پیکر Calico

این اولین باری نیست که ژاپنی‌ها دست به چنین اقدامی زده‌اند. در سال گذشته نیز یک گربه غول پیکر با نام Calico روی یک بیلبورد دیجیتال سه بعدی جدید ظاهر شد و ایستگاه منطقه شینجوکو را به‌طور موقت به کانون توجه بین‌المللی تبدیل کرده بود.

بر اساس محبوبیت ویدیوهایی که از این سگ دیجیتال جدید در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، می‌توان ادعا کرد که این حیوان بامزه و البته غول پیکر با حرکات و نمایش‌های سرگرم‌کننده خود در آستانه تبدیل شدن به نقطه عطف جدیدی برای توکیو و رقیب اصلی گربه شینجوکو است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی