ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

لینکدین
تکنولوژی

لینکدین 20 دوره آموزشی محبوب 2022 را تا 9 شهریورماه رایگان ارائه می‌دهد

در مجموع 20 دوره آموزشی محبوب سال 2022 تا 9 شهریور ماه برای کاربران رایگان شده است.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۲۰:۰۰

به گزارش لینکدین (LinkedIn) میلیون‌ها نفر در طول سال برای ارتقای سطح مهارت‌های مختلف خود از دوره‌های آنلاین این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند و اکنون 20 دوره آموزشی برتر سال 2022 لینکدین به صورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفته است.

لینکدین 20 دوره محبوب سال خود را تا تاریخ 31 آگوست یا 9 شهریور ماه رایگان کرده است. بنابراین تا پایان ماه جاری میلادی فرصت دارید تا این دوره‌ها را به صورت رایگان دریافت کنید.

برای دریافت لیست کامل این دوره‌ها می‌توانید به پست جدید وبلاگ لینکدین مراجعه کنید.

دوره‌های رایگان لینکدین

لینکدین

محبوب‌ترین دوره، مجموعه‌ای 34 دقیقه‌ای در مورد هدف‌گذاری است که توسط «جسی ویترز»، کارشناس توسعه گوگل تدریس می‌شود. علاقه‌مندان در این دوره می‌تواند یاد بگیرند که چگونه اهداف استراتژیک خود را با تیم‌هایشان تنظیم کنند و به آن‌ها رسیدگی کنند.

از جمله دوره‌های قابل‌توجه دیگری که رایگان شده می‌توان به «آموزش اکسل»، «مهارت های ارتیاطی» و «مبانی مدیریت پروژه» اشاره کرد. برخی دیگر از دوره‌های آموزشی قابل‌توجه در این فهرست «برنامه نویسی پایتون» و «سخنرانی با اعتماد به نفس» هستند.

پلتفرم آموزش الکترونیک متعلق به مایکروسافت توضیح می‌دهد که حدود 7.3 میلیون نفر در کلاس‌های برتر آن ثبت‌نام کرده‌اند که در مقایسه با مدت زمان مشابه در سال گذشته این میزان دو برابر شده است.

لینکدین

لینکدین در پست خود نوشته است:

«این فهرست نشان می‌دهد که تعهد حرفه‌ای ما نسبت به رشد شخصی، ارتباط با همکاران و تقویت صنایع دستی افزایش یافته است. با توسعه مهارت‌های بادوام در کنار مهارت‌هایی که اکنون برای انجام کارهایتان نیاز دارید، خودتان را برای موفقیت فردا و بعد از آن آماده خواهید کرد.»

علاقه کاربران به آموزش الکترونیکی در طول شیوع ویروس کرونا افزایش یافت و همچنان کاربران بسیار زیادی از این دوره‌ها استفاده می‌کنند. طبق داده‌هایی که توسط LinkedIn Learning ارائه شده، کاربران از این طریق هم مهارت‌های سبک (مانند ارتباطات و کار تیمی) و هم مهارت‌های فنی (مانند پایتون و SQL) خود را تقویت می‌کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • یاسین اسدنژاد
    یاسین اسدنژاد | ۲۸ مرداد ۱۴۰۱

    همین الانش هم یک سری دوره هاش رایگان هست که من یک سری هاشو پیداکردم و دوره هاشو گذروندم و گواهی هم گرفتم.

  • Yousef_syd
    Yousef_syd | ۱۷ مرداد ۱۴۰۱

    برای ایرانی ها هم قابل استفاده هست؟؟

مطالب پیشنهادی