ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

داستر کامرشیال
خودرو

نسخه باری رنو داستر معرفی شد؛ یک ون کاربردی در قالب کراس اوور

محصولات داچیا در اروپا سهم عمده ای در فروش کمپانی مادر یعنی رنو بازی می کنند و حالا نسخه باری نیز به میدان آمده است.

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ | ۰۹:۳۰

داستر مهم‌ترین مدل داچیا یا همان شاخه اقتصادی رنو است. تا حدی که رئیس طراحی جدید این شرکت گفته است که این شاسی بلند به نوعی پورشه ۹۱۱ داچیا است و ما نیز تا حدودی با او موافق هستیم. اگر تا به حال اسم داستر را شنیده باشید، احتمالا می‌دانید که یک خودروی خانوادگی جادار و مقرون‌به‌صرفه است که در دو تیپ دیفرانسیل جلو و دو دیفرانسیل عرضه می شود اما حالا داچیا تصمیم گرفته تا یک نسخه کاری و کاربردی از مدل تک دیفرانسیل را به عنوان یک ون مخصوص حمل بار به سبد محصولات داستر اضاه کند. داچیا داستر کامرشیال حالا به عنوان یک خودروی تجاری در بریتانیا نیز به فروش می‌رسد.

ظاهر داستر کامرشیال شبیه داستر استاندارد است و با لوگوی جدید داچیا لینک عرضه می‌شود که در مدل‌های آینده این شرکت مورد استفاده قرار خواهد گرفت. لوگوی جدید همچنین در پنل عقب، روی فرمان و همچنین در مرکز چرخ‌ها قابل مشاهده است.

داستر کامرشیال

وقتی وارد داستر کامرشیال می‌شوید می‌فهمید که در واقع یک ون تجاری است. این ون حتی به عنوان یک خودروی تجاری N1 در انگلستان مورد تأیید قرار گرفته است. این شرکت رومانیایی به طور کامل فضای داخلی را تغییر داده و صندلی‌های عقب را با یک فضای بار مسطح جایگزین کرده است. این فضای بار گنجایش ۱۶۲۳ لیتر و قابلیت جابجایی ۵۰۳ کیلوگرم را دارد. این ۱۱۷۸ لیتر بیشتر از مدل استاندارد است.

موتورهای داستر کامرشیال

داستر کامرشیال با چندین موتور بنزینی و دیزلی با توان‌های ۹۰ اسب‌بخار تا ۱۵۰ اسب‌بخار عرضه می‌شود. یک جعبه‌دنده شش‌سرعته دستی به طور استاندارد روی آن قرار دارد، در حالی که جعبه‌دنده شش‌سرعته اتوماتیک دوکلاچه داچیا به عنوان آپشن قابل سفارش است. همچنین امکان انتخاب بین پیکربندی‌های دو چرخ و چهار چرخ محرک با توجه به نیازهای مشتریان وجود دارد.

داستر کامرشیال

دو تریم برای داستر کامرشیال در بازار انگلستان در دسترس است. مدل پایه با نام اسنشیال دارای چراغ‌های روز LED، سپرهای همرنگ بدنه، باربندهای مشکی، چرخ‌های فولادی ۱۶ اینچی، تهویه مطبوع و شیشه‌های جلوی برقی است. مدل اکسپرشن امکانات بیشتری از جمله چرخ‌های آلیاژی ۱۶ اینچی، چراغ‌های مه‌شکن جلو، دوربین پارکینگ دارای سنسور، دستیار پایین آمدن از سربالایی و قفل دیفرانسیل مرکزی برای همه مدل‌های تمام چرخ محرک دارد.

نسخه به‌روزشده داستر کامرشیال اکنون با قیمت ۱۴ هزار پوند در بریتانیا قابل سفارش است و تحویل آن به مشتریان از سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۲ آغاز می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی