ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی Z Flip 4 ظاهرا از باتری با ظرفیت بالاتری نسبت به نسل قبل بهره می‌برد

گلکسی Z Flip 4 احتمالا با باتری بزرگ‌تر و فناوری شارژ سریع روانه بازار می‌شود.

نیما جلالی
نوشته شده توسط نیما جلالی | ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ | ۰۹:۰۰

چیزی تا تاریخ برگزاری رویداد بعدی Unpacked نمانده است. بر اساس انتظارات، کره‌ای‌ها از دو گوشی تاشوی جدیدشان یعنی گلکسی Z Flip 4 و گلکسی Z Fold 4 رونمایی خواهند کرد. حال گزارشات جدیدی منتشر شده‌اند که از به‌کارگیری باتری پر ظرفیت‌تر و شارژر سریع‌تر خبر می‌دهند.

یکی از گوشی‌های مورد انتظار سامسونگ، گلکسی زد فلیپ 4 است که قرار است راه موفق نسل قبلی خود را ادامه دهد. این گوشی احتمالا به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 تجهیز می‌شود، اما مشخصا این گوشی برای شارژدهی مناسب با وجود این تراشه، به باتری پر ظرفیت‌تری هم نیاز دارد.

گلکسی Z Flip 4

بر اساس گزارشات تازه، گلکسی Z Flip 4 قرار است از باتری بزرگ‌تری برخوردار باشد. یکی از ضعف‌های بزرگ گلکسی زد فلیپ 3 نیز در همین بخش بود و سامسونگ برای جبران مافات، تصمیم گرفته تا حدی این ضعف را بپوشاند. جالب این‌که ابعاد گلکسی زد فلیپ 4 تقریبا مشابه با نسل قبلش است، اما احتمالا باتری آن 12 درصد بزرگ‌تر خواهد شد. در نتیجه این گوشی تاشوی جدید انرژی خود را از باتری 3700 میلی‌آمپر ساعتی تأمین خواهد کرد.

حال دلیل اصلی این افزایش ظرفیت باتری با وجود ابعاد ثابت چه می‌تواند باشد؟ گفته‌ها حاکی از این هستند که سامسونگ با کم کردن فضای اشغالی توسط لولا، موفق به انجام این کار شده و ظاهرا ابعاد این لولا حدود 5 میلی‌متر از نسل قبل کم‌تر است. نکته دیگر این‌که گلکسی Z Flip 4 از فناوری شارژ سریع 25 واتی سامسونگ نیز پشتیبانی خواهد کرد. به لطف این فناوری، نیمی از ظرفیت باتری گلکسی زد فلیپ 4 در تنها نیم ساعت شارژ می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی