ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علمی

این کارخانه‌ فیلیپینی حیوانات خانگی را شبیه‌سازی می‌کند [تماشا کنید]

این کارخانه فیلیپینی، با ساخت نسخه‌های کاملا مشابهی از حیوانات خانگی، امکان دیدار دوباره مجدد مشتریان با آن‌ها پس از مرگشان را فراهم می‌کند.

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۰

یک کارخانه ساخت اسباب بازی در فیلیپین، به افرادی که حیوانات خانگی خود را از دست داده‌اند، خدمات جالب و جدیدی ارائه می‌کند. در این کارخانه، حیوانات خانگی به شیوه‌ای کاملا حرفه‌ای و طبیعی طراحی می‌شوند تا صاحبان آن‌ها یک بار دیگر امکان ارتباط و دیدار با گربه و سگ‌های خود را داشته باشند.

کارمندان این کارخانه برای طراحی عروسک حیوانات خانگی از تکه‌های پارچه و قطعات خاصی استفاده می‌کنند. همچنین ساخت هر اسباب بازی منحصر‌به‌فرد حدود یک ماه طول می‌کشد و سپس مستقیما به درب منزل مشتریان ارسال می‌شود. مدیر کل این کارخانه فیلیپینی که «دیوید جیمز» نام دارد، توضیح می‌دهد:

«در این سرویس ما از حیوانات خانگی مورد علاقه شما عکس می‌گیریم و سپس آن‌ها را به همسان‌های مخملی تبدیل می‌کنیم که بسیار واقعی به نظر می‌رسند.»

ساخت نمونه‌ کاملا مشابه حیوانات خانگی مشتریان

با این وجود، هر فردی می‌تواند در صورت نیاز، جایگزین بسیار طبیعی حیوان خانگی خود را داشته باشد.

مدیر کارخانه در ادامه می‌گوید:

«یکی از بزرگ‌ترین لذت‌هایی که در حین کار به من دست می‌دهد، گوش دادن به داستان‌های مشتریان است. و البته، لحظه‌ای ما حیوانات خانگی مورد علاقه آن‌ها را به زندگی برمی‌گردانیم. من نیز قبلا یک حیوان خانگی در این واحد داشتم که متاسفانه مجبور شدیم آن را واگذار کنیم. سپس این ایده را به همکارانم پیشنهاد کردم که چرا سعی نمی‌کنیم تا نسخه مشابهی از آن را تولید کنیم؟»

اولین بار در سال 2018 چنین سرویس ساخت شبیه‌سازی راه‌اندازی شد و علاوه بر فیلیپین در سراسر جهان نیز بسیار محبوب است.

در همین حال، سال گذشته یک استارتاپ با نام ClassicDoge در خبر تقریبا مشابهی اعلام کرده بود که در حال توسعه فناوری جدیدی است تا کاربران بتوانند حیو‌انات خانگی خود را از دنیایی واقعی به متاورس منتقل کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی